- Urząd Miejski w Oleśnie
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NIEOBJĘTE PZP
- 2022
- KWIECIEŃ 2022
Usługa przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa
Olesno, dn. 08.04.2022 r.
Nr B-GI.02.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający prowadząc postępowanie na podstawie art. 2 ust. 1
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129) w formie zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na:
Usługa przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Rozdziale VI (punkty 6.5.2.) „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.”
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie. Usługa jest realizowana w ramach projektu „Cyfrowa gmina” współfinansowanego prze Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze 316/1/2021.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w „załączniku nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania w trakcie trwania całości zajęć zasad reżimu sanitarnego w związku z COVID-19
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wyboru oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym w niniejszym zapytaniu lub gdy cena przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
- Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
- Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ .
- Kody CPV:
79212000-3 – Usługi audytu
72810000-1 – Usługi audytu komputerowego
72800000-8 – Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72150000-1 – Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
73431000-2 – Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa
III. Terminy realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 13 czerwca 2022 r.
WAŻNE! Wykonawca zobowiązuje się do wykonania (w ramach proponowanej ceny) do wykonania reaudytu w obszarach które uległy zmianom w trakcie wdrożenia projektu „Cyfrowa Gmina” w terminie do 30 dni od zakończenia działań w projekcie „Cyfrowa Gmina”.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć elektronicznie drogą mailową na adres: lub osobiście w sekretariacie (piętro II, pok. 112) Urzędu Miejskiego w Oleśnie w terminie do 19.04.2022 r. – do godziny 09:30.
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczeni oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do należytego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich czterech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy (3) usługi, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia, przy czym wartość każdej ze wskazanych usług nie może być mniejsza niż 20.000,00 złotych brutto, w tym jedna usługa zrealizowana na rzecz podmiotu administracji publicznej. Do każdej z wymienionej usługi należy dołączyć dokument lub kserokopię dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie audytu.
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
- Wykonawca niespełniający warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów/raportów z przeprowadzenia audytów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert jest: Cena – 100% (maks. 100 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów wg wzoru:
Suma punktów = Cena 100 pkt.
Kryterium „Cena”
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- W sprawie przedmiotu zamówienia: Hubert Piątek, tel. 34 350 91 76, mail:
- W sprawie procedury: Sebastian Kapuścik tel. 34/ 350 91 72 od 7:30-15:30, mail: .
VIII. Zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
- przesunięcia terminu wykonania usługi do 7 dni spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
- zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
- Płatność za zrealizowany przedmiot umowy nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia faktury.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub przyjęcia zlecenia w sprawie realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
X. W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert należy przesłać:
- Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
- Dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzających przeprowadzenie audytów.
XI. Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy Gmina Olesno, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
XII. Załączniki
- zapytanie ofertowe.docx (61,91KB)
- Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf (492,34KB)
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx (58,27KB)
Główny specjalista ds. administrowania
siecią komputerową
Hubert Piątek