Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

II nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych

PDFInformacja o wynikach naboru.pdf (114,30KB)
 

 

Burmistrz Olesna

ogłasza II nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze:

Kierownik Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

          Urząd Miejski

          ul. Pieloka 21

 46-300 Olesno

  1. Określenie stanowiska:

Kierownik Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych, wymiar etatu – pełny etat

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • co najmniej 5-letni staż pracy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność, zdolności analityczne, organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji i delegowania zadań, wysoka kultura osobista,
  • doświadczenie zawodowe w realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych i europejskich,
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem ukierunkowanym na realizację złożonych zadań,
  • ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania zespołem,
  • ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z obszaru funduszy europejskich,
  • umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawa,
  • bardzo dobra znajomość przepisów: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r., ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, ustawy o finansach publicznych - w zakresie samorządu terytorialnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel,
  • prawo jazdy kat. B.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Nadzór nad organizacją pracy Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych, przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy oraz czuwanie nad prawidłowością i terminowością wykonywania zadań w zakresie:

  1. Kultury i sportu:
  • prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie;
  • prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury;
  • powadzenie spraw związanych z upowszechnianiem kultury i sportu, w szczególności organizacja wydarzeń sportowych, rekreacyjnych i kulturalnych, w tym na terenie Stadionu Miejskiego i Promenady;
  • tworzenie warunków dostępności bazy sportowo-rekreacyjnej oraz uczestnictwa w życiu sportowo-rekreacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży, seniorów oraz innych grup zagrożonych i wykluczonych społecznie, współpraca z instytucjami w zakresie organizowania różnych form terapii zajęciowej;
  • współdziałanie z placówkami oświatowymi, instytucjami kultury i sportu, w szczególności z klubami sportowymi;
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem przez Burmistrza nagród i stypendiów, w szczególności w dziedzinie kultury i sportu;
  • inicjowanie, organizowanie lub współorganizowanie wydarzeń kulturalnych, rocznicowych, itp. we współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy.
  1. Promocji:
  • realizacja zadań związanych z przynależnością Olesna do Subregionu Północnego Województwa Opolskiego, lokalnej grupy działania;
  • realizacja zadań związanych z przynależnością Gminy do stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego i w zakresie współpracy z gminami partnerskimi;
  • koordynacja współpracy z organizacjami pozarządowymi i realizacji programu współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami, w tym przeprowadzanie konkursu ofert na dotacje z budżetu gminy Olesno we współpracy z Wydziałem Finansowym;
  • kreowanie działań zmierzających do budowy wizerunku gminy;
  • prowadzenie spraw związanych z narzędziami promocyjnymi miasta, w tym obsługa strony internetowej www.olesno.pl oraz social mediów.
  1. Pozyskiwania środków zewnętrznych:
  • inicjowanie, koordynowanie i prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem środków dla przedsięwzięć i projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym z programów Unii Europejskiej, w szczególności wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem kompletnych wniosków o dofinansowanie;
  • prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem merytorycznym i finansowym realizowanych projektów w ramach krajowych i zagranicznych programów pomocowych, w szczególności przygotowanie wniosków o płatność i innych dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych;
  • wykonywanie zadań związanych z promocją i informacją w zakresie realizowanych projektów oraz przechowywaniem, a następnie archiwizowaniem dokumentacji;
  • realizacja Programu ,,Czyste Powietrze” na terenie Gminy, w tym zadań dotyczących wsparcia i obsługi wnioskodawców Programu w procesie składania wniosków o podstawowy oraz wniosków o podwyższony poziom dofinansowania w ramach Programu, uzyskiwania i rozliczania dofinansowania.
  1. Rozwoju Gminy i współpracy z inwestorami i przedsiębiorcami:
  • inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działań związanych z promocją gospodarczą, inwestycyjną i turystyczną Gminy, we współpracy z pozostałymi wydziałami Urzędu, instytucjami zewnętrznymi zagranicznymi, krajowymi i lokalnymi;
  • realizacja działań wspierających przedsiębiorczość;
  • koordynowanie polityki rozwoju Gminy, aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy, we współpracy z Wydziałem Planowania Przestrzennego i Nieruchomości, oraz planowanie rozwoju gospodarczego i monitoring realizacji zaplanowanych działań;
  • systematyczne gromadzenie i analiza danych dotyczących życia społeczno-gospodarczego w mieście;
  • współpraca z innymi Wydziałami w celu przygotowania terenów inwestycyjnych do zbycia;
  • opracowywanie i aktualizacja oferty inwestycyjnej Gminy;
  • podejmowanie działań w celu efektywnego pozyskiwania inwestorów;
  • współpraca z instytucjami rynku pracy;
  • współpraca ze środowiskiem gospodarczym, stowarzyszeniami branżowymi, instytucjami administracji państwowej i innymi podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości (konsultacje, działania wspólne);
  • realizacja zadań z zakresu promocji gospodarczej w tym; opracowywanie materiałów promocyjnych, przygotowywanie udziału Gminy w prezentacjach gospodarczych, misjach, spotkaniach o charakterze gospodarczym mających na celu promocję lokalnej gospodarki;
  • organizacja spotkań negocjacyjnych z inwestorami;
  • kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;
  • propagowanie oferty inwestycyjnej Gminy i jej walorów gospodarczych i turystycznych w kraju i poza granicami;
  • organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;
  • redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej zakładki strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora i przedsiębiorcy.
  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu – potwierdzające wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wraz ze zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych, (dostępne na www.bip.olesno.pl w zakładce: Nabór na wolne stanowiska pracy),
  • inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi.

Wszystkie oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty kandydata, który został wybrany, dołącza się do akt osobowych.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Miejsce pracy: budynek administracyjny Urzędu Miejskiego w Oleśnie (ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno) wyposażony w windę, z pomieszczeniem   sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Praca z przewagą wysiłku umysłowego.

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Osoba zatrudniona po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej na okres od 1 miesiąca do 3 miesięcy, która zakończy się egzaminem (art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

  1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1. Określenie sposobu, terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem” „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 24.07.2025 r. do godz. 1400 r.:

  • w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno, w sekretariacie (I piętro) 
  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Oleśnie, ul. Jana Pieloka 21, 46-300 Olesno z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Funduszy Zewnętrznych”.

Za termin złożenia dokumentów, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Oleśnie.

  1. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.

W przypadku zatrudnienia osób ze szczególnymi potrzebami istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb pracownika.

 

 

                                               BURMISTRZ  OLESNA

                                                         Piotr Gręda

 

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Olesna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Oleśnie (46-300 Olesno) ul. Jana Pieloka 21, tel. 34 359 78 41-44.
  2. Burmistrz Olesna wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie, z którym można się skontaktować pod adresem: 46-300 Olesno ul. Jana Pieloka 21, e-mail: .
  3. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.06.2018, str. 2), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 rozporządzenia 2016/679), ich sprostowania (art. 16 rozporządzenia 2016/679), usunięcia (art. 17 rozporządzenia 2016/679) lub ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporządzenia 2016/679), prawo do przenoszenia danych (art. 20 rozporządzenia 2016/679), a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 rozporządzenia 2016/679). Realizacja przedmiotowych praw winna być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych.
  8. W zakresie przetwarzania danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

PDFZarządzenie Nr 65.2025 w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko Kierownika Wydziału.pdf (2,02MB)