Zakup, montaż i instalacja komputerów w Urzędzie Miejskim w Oleśnie.
Olesno, dn. 10.02.2015 r.
Zapytanie ofertowe
Nr HP.IX.271.01.15
Zakup, montaż i instalacja komputerów w Urzędzie Miejskim w Oleśnie.
I. Zamawiający.
Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: olesno.opo@gminy.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 9 komputerów stacjonarnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
Typ |
Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta |
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna |
Procesor
|
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7200 punktów |
Pamięć operacyjna RAM |
4GB (1x4096MB) DDR3 1600MHz non-ECC możliwość rozbudowy do min 16GB, min. jeden slot wolny |
Parametry pamieci masowej |
Min. 500 GB SATA 7200 obr./min podzielony na dwie partyje pierwsza(systemowa) o wielkości 200 GB
|
Wydajność grafiki |
Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę dwumonitorową ze wsparciem DirectX 11.1, OpenGL 4.0, OpenCL 1.2; pamięć współdzielona z pamięcią RAM, dynamicznie przydzielana do min. 1,7GB ; obsługująca rozdzielczości : 3840x2160 @ 60Hz (cyfrowo) 2560x1600 @ 60Hz (cyfrowo) 4096x2304 @ 24Hz (cyfrowo) 1920x1200 @ 60Hz (analogowo i cyfrowo) |
Wyposażenie multimedialne |
Min 24-bitowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik 2W w obudowie komputera Porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. |
Obudowa |
Typu MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt 5,25” zewnętrzne pełnych wymiarów [nie dopuszcza się wnęk typu slim ] i 2 szt 3,5” wewnętrzne, Obudowa powinna fabrycznie umożliwiać montaż min 2 szt. dysku 3,5” lub dysków 2,5” Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 99cm i objętości 29 litrów, waga max 11 kg, Zasilacz o mocy max. 290W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń, napędu optycznego i 3,5” dysku twardego bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych). Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi posiadać wbudowany wizualny lub akustyczny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować:
Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów wymaganych w specyfikacji, Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszonym na obudowie, oraz musi być wpisany na stałe w BIOS. |
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami |
Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony)
|
Bezpieczeństwo |
Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Zaimplementowany w BIOS system diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika umożliwiający jednoczesne przetestowanie w celu wykrycia usterki zainstalowanych komponentów w oferowanym komputerze bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego. System opatrzony min. o funkcjonalność : - sprawdzenie Master Boot Record na gotowość do uruchomienia oferowanego systemu operacyjnego, - test procesora - test pamięci, - test dysku twardego |
BIOS |
- wszystkich portów USB 2.0 i 3.0, - tylko portów USB znajdujących się na przodzie obudowy - tylko portów USB znajdujących się na tyle obudowy
|
Certyfikaty i standardy |
Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej |
Ergonomia |
Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB Należy dołączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę. |
Warunki gwarancji |
3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta,
W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta |
Wsparcie techniczne producenta |
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. |
Wymagania dodatkowe |
System operacyjny: Windows 8.1 Pro lub Windows 7 Professional Preinstalowany system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional (64-bit), zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik. Wbudowane porty:
Min. 1 złącze PCI Express x16 Gen.2 min. 3 wolne złącza PCI Epress x 1 min. 2 złącza DIMM z obsługą do 16GB DDR3 pamięci RAM, min. 3 złącza SATA w tym 2 szt SATA 3.0;
|
Zainstalowane oprogramowanie
|
Komputer powinien posiadać zainstalowane :
|
Słownik CPV 30213300-8 Komputer biurkowy
III. Termin wykonania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 7 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 20.02.2015 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem (11.30).
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2015 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Posiadania wiedzy i doświadczenia
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Sytuacji ekonomicznej i technicznej
VI. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w pkt. VI.
Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym.
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %) realizacji zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zaproszenia z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Protokół z rozstrzygnięcia zaproszenia zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia i zawiera istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
X. Dodatkowe informacje.
Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Hubert Piątek – Administrator Sieci Urzędu Miejskiego w Oleśnie tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 498 w godz. 730-1500;
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
Zamawiający przyjmuje wszelkie zapytania w formie pisemnej w godzinach urzędowania; faksem oraz drogą elektroniczną (nr faksu oraz adres poczty elektronicznej tak jak w pkt 1.1)
Oferent powinien podać stałą cenę zawierającą wszystkie koszty. Oferent jest odpowiedzialny za prawidłowe obliczenie ceny ofertowej, tak aby obejmowała pełen zakres prac. Żadne późniejsze zmiany nie są możliwe.
XI. Załączniki
Formularz ofertowy.
Projekt umowy.
Zamówienia nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ponieważ jego wartość nie przekracza kwoty 30.000 Euro.
Administrator Sieci
Hubert Piątek
1.2 projekt umowy.doc (75,00KB)
1.1 formularz ofertowy.doc (36,00KB)
Olesno, dnia 26.02.2015 r.
Nr HP.IX.271.01.15
Protokół postępowania
- Wydział Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska ogłosił zapytanie ofertowe pn.: Zakup, montaż i instalacja komputerów w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
2.Warunki zapytania umieszczono na stronie internetowej http://bip.biuletyn.info.pl/
3.Wartość szacunkowa zamówienia: 21.951,21/27.000,00 złotych
- Słownik CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
- Termin składania ofert upłynął dnia 20.02.2015 r. o godz. 11.30, do tego dnia wpłynęły 4 oferty (w załączeniu):
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Cena jednostkowa |
Cena oferty |
1 |
JDA Dasiak Jarosław 55-330 Księginice, ul. Magnoliowa 8 |
2.355,98/2.897,86 |
21.203,86/26.080,75 |
2 |
e-Tech Jacek Sójka sp. j. 90-030 Łódź, ul. Nowa 29/31 |
2.825,87/3.475,82 |
25.432,83/31.282,38 |
3 |
Atabajt Roik, Słowik, Mazurkiewicz, sp. j. 45-372 Opole, ul. Kośnego 50 |
2.990,00/3.677,70 |
26.910,00/33.099,30 |
4 |
COCON Systemy Komputerowe Grzegorz Korzeniewski 46-300 Olesno, ul. Rynek 25 |
2.350,00/2.890,50 |
21.150,00/26.014,50 |
6.Tryb zapytania ofertowego nie było prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232).Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro.
- Na podstawie jedynego kryterium - cena (100 %) zgodnie z przyjętymi zasadami opisanymi w warunkach zapytania ofertowego, do wykonania zadania została wybrana oferta nr 4 z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki