Remont łazienki na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Oleśnie
Olesno, dn. 17.03.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr IX-IV.271.03.15
Remont łazienki na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Oleśnie
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: olesno.opo@gminy.pl
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na remoncie łazienki w budynku Urzędu Miejskiego w Oleśnie.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik do zapytania .
- Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem, obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 113 poz. 759).
- Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 36 miesięcy
III. Terminy wykonywania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 25.03.2015 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2015 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
- Kosztorys ofertowy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia.
- Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3).
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%) realizacji zamówienia
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania i zawiera istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Kokot – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Lokalami Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. 102 tel. 34/ 350 9164; 34 / 350 78 41-44 wew. 314 w godz. 730-1500
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
X. Załączniki
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia
- Koncepcja zagospodarowania
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami i Lokalami
Roman Kokot
ug-remont-łazienki-I piętro2-przedmiar.pdf (86,66KB)
projekt ubikacja gmina.dwg.pdf (114,21KB)
1.3 wykaz osób.doc (33,00KB)
1.2 projekt umowy.DOC (67,50KB)
1.1 formularz ofertowy.doc (31,00KB)
1.0 oferta.doc (77,50KB)