Świadczenie usług dydaktyczno – wyrównawczych, psychologiczno - pedagogicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczniów PG nr 1 oraz PG nr 2 Oleśnie w ramach projektu Edukacja młodzieży w Gminie Olesno kluczem do przyszłości
Olesno, dnia 27.04.2015 r.
Nr IX.EFS.01.15
Zapytanie ofertowe
Świadczenie usług dydaktyczno – wyrównawczych, psychologiczno - pedagogicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 1 oraz Publicznego Gimnazjum nr 2 Oleśnie w ramach projektu „Edukacja młodzieży w Gminie Olesno kluczem do przyszłości”
Podstawa prawna
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 5a i pozostałych przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232).
§ 1. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna:
§ 2. Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie jest prowadzone w trybie procedury określonej w art. 5a ustawy.
§ 3. Opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dydaktyczno – wyrównawczej polegającej na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych dla ucznia słabo widzącego Publicznego Gimnazjum nr 1 w Oleśnie.
W zakres zamówienia wchodzą zajęcia tyflopedagogiki.
Przewidywana liczba osób świadczących usługę: min. 1 nauczyciel;
Przewidywana ilość uczniów: 1;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 35 h;
Projekt Edukacja młodzieży w Gminie Olesno kluczem do przyszłości, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Jedną godzinę lekcyjną należy traktować jako 45 minut.
Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki zgodnie z programem i planem zajęć, który sporządzi i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu
Kod CPV:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
§ 4. Termin wykonania zamówienia
- Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 26/06/2015 r.
§ 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Złożą wypełniony formularz ofertowy oraz dołączą wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania z podaniem informacji dotyczących doświadczenia i wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia, tj.:
a) spełniających wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 1207 z późn. zm.),
b) w stopniu awansu zawodowego minimum nauczyciel kontraktowy,
c) doświadczenie zawodowe w zakresie tematyki odpowiadającej przedmiotowi zamówienia częściowego,
§ 6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury przetargowej zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu zamówienia: Ilona Bil – inspektor ds. Unii Europejskiej Urzędu Miejskiego w Oleśnie, Magdalena Skowronek – inspektor ds. Unii Europejskiej Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 209 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 202 w godz. 730 – 1500.
- w sprawie procedury przetargowej: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
§ 7 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gmina Olesno, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, w terminie do godz. 08.30 dnia 05.05.2015 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Mała Sala narad pok. nr 114 o godz. 09.00 dnia 05.05.2015 r.
§ 8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert jest cena (koszt) - 100% (1-10 pkt)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki przetargu z najwyższą liczbą punktów. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru.
- Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 10x 100%
- Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
§ 9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
- wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z przyjętych standardów i zgodnie z postanowieniami umowy,
- zapewnienie specjalistów, sprzętu, materiałów i urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy,
- przekazania Zamawiającemu programu zajęć objętych zamówieniem,
- przestrzeganie zasady systemu jakości,
- indywidualizacja kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników zajęć i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania,
- zaprezentowanie na pierwszych zajęciach szkoleniowych uczestnikom informacji o instytucjach i zasadach współfinansowania projektu z udziałem środków z EFS,
- stosowanie w całej prowadzonej dokumentacji emblematów UE oraz logo EFS, zgodnych z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL wersja z dnia 31 grudnia 2013 r.,
- zapewnienie Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy,
- zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu umowy,
- zapewnienie bieżącej obsługi szkoleniowej i wyspecjalizowanej kadry oraz personelu technicznego,
- przekazanie jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia Zamawiającemu - po zakończeniu każdego z zajęć,
- zorganizowanie i przeprowadzenie sprawdzianów, testów, niezbędnych egzaminów oraz wystawienie uczestnikom ocen,
- złożenie Zamawiającemu po zakończeniu zajęć:
- sprawozdania zawierającego: nazwę/pieczęć jednostki, nazwę zajęć, termin, liczbę uczestników, uwagi i wnioski dotyczące przebiegu jego efektów oraz problemy organizacyjne, propozycje i postulaty,
- dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listy obecności,
- potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,
- kserokopii zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć,
- ankiety oceniających efekty zajęć (ankiety wstępne i końcowe: pre i post ) oraz oceniających przebieg zajęć,
- przestrzeganie i wykonywanie w pełni programu zajęć przedstawionego
w ofercie, - wykonanie 10 zdjęć z przeprowadzonych zajęć nagranych na płytę CD
- przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych,
- przechowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z zasadami POKL.
- Zapłata wynagrodzenia następuje w terminie do 30 dni od dnia wystawienia rachunku / faktury przez Wykonawcę, zatwierdzonego przez Zamawiającego.
- Wypłata wynagrodzenia może nastąpić nie wcześniej niż po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy określonego w § 1 bez wskazania wad, przyjęcia sprawozdania z wykonania umowy i po ewentualnym naliczeniu kar umownych.
- Kary umowne:
- Za niewykonanie usługi w terminie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2 % wartości umowy za każdy dzień zwłoki.
- Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 15% wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy z jego winy.
- Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę skutkujące niezrealizowaniem projektu w wysokości 100 % wynagrodzenia umownego.
- Dopuszczalne istotne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w następujących przypadkach:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy:
1) na etapie realizacji zamówienia zmiana nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik do umowy, jest dopuszczalna tylko w wyjątkowych wypadkach losowych, na okres zdarzenia losowego np. choroby.
2) zmiana nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:
- Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego opisując zdarzenie losowe, o którym mowa w ppkt 1,
- Wykonawca wskaże nowego nauczyciela, który musi posiadać doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż wymagane w SIWZ oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać w pełni z praw publicznych, a także nie jest karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe;
- Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę wykładowcy lub egzaminatora.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
§ 9.Załączniki
- Formularz ofertowy
- Wykaz osób
Burtmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
1.2 wykaz osób.doc (68,00KB)
1.1 formularz ofertowy.doc (74,00KB)
Olesno, dnia 11.05.2015 r.
Nr IX.EFS.01.15
Protokół postępowania
- Wydział Spraw Europejskich i Promocji Gminy ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Świadczenie usług dydaktyczno – wyrównawczych, psychologiczno - pedagogicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 1 oraz Publicznego Gimnazjum nr 2 Oleśnie w ramach projektu „Edukacja młodzieży w Gminie Olesno kluczem do przyszłości”
2.Warunki zapytania umieszczono na stronie internetowej http://bip.biuletyn.info.pl/
3.Wartość szacunkowa zamówienia:
4.Słownik CPV:
- Termin składania ofert upłynął dnia 05.05.2015 r. o godz. 08.30, do tego dnia wpłynęły 2 oferty (w załączeniu):
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
1 |
Centrum Kształcenia Ustawicznego Sukces w Opolu 45-068 Opole, ul. 1 Maja 9/18 |
2 |
Anna Winter 42-141 Przystajń, ul. Kolejowa 15 |
- Oferta nr 1 nie spełnia warunków postępowania opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Postępowanie przeprowadzono na podstawie art. 5a i pozostałych przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
- Na podstawie jedynego kryterium - cena (100 %) zgodnie z przyjętymi zasadami opisanymi w warunkach zapytania ofertowego, do wykonania zadania została wybrana oferta nr 2 z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Burtmistrz Olesna
Sylwester Lewicki