Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno
Numer ogłoszenia: 221456 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Olesno. 3.2 W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych) na terenie miasta i gminy oraz parkingu przy ul. Wachowskiej w Oleśnie; b) zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (np. piasek, sól); c) wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego(w przypadku obfitych opadów); d) prowadzenia całodobowych gotowości do akcji zima, na co składa się: - utrzymanie w gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, - zapewnienie dyżuru telefonicznego, pod którym Zamawiający może kontaktować się przez całą dobę, zapewnienie gotowości stawienia się do pracy na każde wezwanie upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Oleśnie oraz zapewnienie o znajomości dróg gminnych; - zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. e) codziennego kontaktu z wszystkimi sołtysami Gminy Olesno w celu sprawdzania przejezdności dróg gminnych oraz przedkładania Zamawiającemu wykazu kontaktów; f) podstawienia sprzętu służącego do wykonania przedmiotu zamówienia w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy sprzętu; g) Montaż urządzeń GPS wykona dostawca systemu monitorowania pracy sprzętu; h) W przypadku uszkodzenia urządzeń do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy, koszt ich naprawy ponosi Wykonawca. 3.3 Prace powinny być wykonywane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg oraz by nie utrudniać innym użytkownikom korzystania z dróg będących przedmiotem zamówienia. 3.4 W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczy środek o podobnych parametrach, wyposażony w urządzenia zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego (lampy ostrzegawcze). 3.5 Materiały potrzebne do realizacji zamówienia (m.in. piach, piach z solą ) zapewnia Wykonawca. 3.6 Wykonawca przystąpi do pracy na wskazanych odcinkach dróg najpóźniej w ciągu 1 godziny po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego na drogach gminnych, a w ciągu 30 min na terenie miasta..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz wykaże, że wykonał co najmniej dwa zadania (polegające na zimowym utrzymaniu dróg) odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi są lub zostały wykonane należycie Za zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o wartości min. 100.000 zł za jeden sezon.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz przedstawi wykaz sprzętu: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy(zadanie częściowe nr 1): a) Równiarka drogowa - minimum 1 szt.; b) Nośnik z pługiem - minimum 6 szt.; c) Samochód ciężarowy z piaskarką (piach) - minimum 1 szt.; d) Koparko - spycharka z możliwością załadunku piachu i śniegu - minimum 1 szt.; e) Ciągnik z przyczepą lub samochód o ładowności min. 5ton - minimum 1 szt.; Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta(zadanie częściowe nr 2): a) Nośnik z piaskarką (piach) - minimum 1 szt.; b) Nośnik z piaskarką (piach z solą) - minimum 2 szt.; c) Nośnik z pługiem - minimum 3 szt.; d) Koparko - spycharka z możliwością załadunku piachu i śniegu - minimum 1 szt.; e) Ciągnik z przyczepą lub samochód o ładowności min. 5 ton - minimum 1 szt.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7. Formularz ofertowy 8. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania robót, w przypadku przedłużającego się sezonu zimowego. b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, c) zmiany wynagrodzenia na podstawie § 4 pkt. 3 niniejszej umowy; d) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Olesno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odśnieżanie dróg na terenie gminy; b) zapobieganie powstawaniu oraz usuwanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (np. piasek, sól); c) prowadzenie całodobowych gotowości do akcji zima, na co składa się: utrzymanie w gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, - zapewnienie dyżuru telefonicznego, pod którym Zamawiający może kontaktować się przez całą dobę, zapewnienie gotowości stawienia się do pracy na każde wezwanie upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Oleśnie oraz zapewnienie o znajomości dróg gminnych; zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Olesno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odśnieżanie dróg na terenie miasta oraz parkingu przy ul. Wachowskiej w Oleśnie; b) zapobieganie powstawaniu oraz usuwanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (np. piasek, sól); c) wywożenie śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego; d) prowadzenie całodobowych gotowości do akcji zima, na co składa się: utrzymanie w gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, - zapewnienie dyżuru telefonicznego, pod którym Zamawiający może kontaktować się przez całą dobę, zapewnienie gotowości stawienia się do pracy na każde wezwanie upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Oleśnie oraz zapewnienie o znajomości dróg gminnych; zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

 

DOC3.7 wykaz sprzętu.doc (36,00KB)
DOC3.6 wykaz usług.doc (35,50KB)
DOC3.5 projekt umowy.doc (96,50KB)
DOC3.4 oswiadczenie.doc (33,00KB)
DOC3.3 oswiadczenie.doc (35,50KB)
DOC3.2 oswiadczenie.doc (33,00KB)
DOC3.1 formularz ofertowy.doc (55,00KB)
DOC3.0 specyfikacja.doc (135,00KB)

 

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

 

Olesno, dn. 11.09.2015 r.

Nr IX.271.14.15

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający:

Gmina Olesno reprezentowana przez

 

Burmistrz Olesna,

46-300 Olesno, ul. Pieloka 21

tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83

REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352

Poczta elektroniczna: ,

 

Rodzaj zamówienia

Usługi

 

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

 

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno

 

Nazwa wykonawcy z najkorzystniejszą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1:

Konsorcjum firm:                  

Usługi Transportowe Kus Bernard, 46-300 Olesno, ul. Rynek 15/37 – lider         

REMOST sp. j., Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek,

46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26 – partner

Zadanie częściowe nr 2:

PPUH TOMBUD, 46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/40

 

Informacja o cenie najkorzystniejszej oferty (uzasadnienie wyboru)

Najwyższa liczba punktów

 

Nazwa wykonawcy, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.

Zadanie częściowe nr 1

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Punkty

Zadanie częściowe nr 1

Zadanie częściowe nr 2

1

Konsorcjum firm:

Lider:                    

Usługi Transportowe Kus Bernard, 46-300 Olesno, ul. Rynek 15/37

Partner:                

REMOST sp. j., Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek,

46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26

100

91,04

2

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe TOMBUD

46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/40

-

93,56

 

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

 

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno
Numer ogłoszenia: 252050 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Olesno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Olesno. 3.2 W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania dróg (dróg publicznych oraz wewnętrznych) na terenie miasta i gminy oraz parkingu przy ul. Wachowskiej w Oleśnie; b) zapobiegania powstawaniu oraz usuwania śliskości przez stosowanie środków chemicznych lub zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia (np. piasek, sól); c) wywożenia śniegu w miejsce wskazane przez zamawiającego(w przypadku obfitych opadów); d) prowadzenia całodobowych gotowości do akcji zima, na co składa się: - utrzymanie w gotowości sprzętu służącego do wykonywania przedmiotu zamówienia, - zapewnienie dyżuru telefonicznego, pod którym Zamawiający może kontaktować się przez całą dobę, zapewnienie gotowości stawienia się do pracy na każde wezwanie upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Oleśnie oraz zapewnienie o znajomości dróg gminnych; - zabezpieczenie materiałów do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. e) codziennego kontaktu z wszystkimi sołtysami Gminy Olesno w celu sprawdzania przejezdności dróg gminnych oraz przedkładania Zamawiającemu wykazu kontaktów; f) podstawienia sprzętu służącego do wykonania przedmiotu zamówienia w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy sprzętu; g) Montaż urządzeń GPS wykona dostawca systemu monitorowania pracy sprzętu; h) W przypadku uszkodzenia urządzeń do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy, koszt ich naprawy ponosi Wykonawca. 3.3 Prace powinny być wykonywane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg oraz by nie utrudniać innym użytkownikom korzystania z dróg będących przedmiotem zamówienia. 3.4 W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczy środek o podobnych parametrach, wyposażony w urządzenia zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego (lampy ostrzegawcze). 3.5 Materiały potrzebne do realizacji zamówienia (m.in. piach, piach z solą ) zapewnia Wykonawca. 3.6 Wykonawca przystąpi do pracy na wskazanych odcinkach dróg najpóźniej w ciągu 1 godziny po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego na drogach gminnych, a w ciągu 30 min na terenie miasta. 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Olesno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Kus Bernard 46-300 Olesno, ul. Rynek 15/37, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.
  • REMOST Z.Mrozek, H.Mrozek, K. Mrozek, sp.j., 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 177150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177150,00

  • Waluta: PLN .

 

Część NR: 2   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Olesno.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe TOMBUD 46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/37, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

 

 

  • Cena wybranej oferty: 145750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158900,00

  • Waluta: PLN .

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

  •  
  •