Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym

Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym
Numer ogłoszenia: 11112 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa tłucznia kamiennego w celu uzupełnienia ubytków w drogach gminnych gruntowych na terenie Gminy Olesno. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dowóz, rozplanowanie i zawałowanie kamienia bazaltowego o frakcji 0-31,5 oraz o frakcji 31,5-63, dolomit frakcji 0-12,5) 3.3 Szacunkowa ilość materiału przeznaczona na realizację zamówienia - 4500 ton (w tym 3000 ton frakcji 0-31,5, 500 ton frakcji 31,5-63, 1000 ton dolomit frakcja 0-12,5) 3.4 Dostarczony materiał musi spełniać wszystkie, zgodnie z przepisami normy dopuszczające do użytkowania. Dostawy wymienione w pkt. 1 należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 3.5 Termin dostawy materiału - dostawa materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego pisemnego zlecenia. 3.6 Do wydania wiążących poleceń dotyczących przedmiotu umowy upoważniony jest Krzysztof Dydyna - Kierownik Wydziału Urbanistyki, Gospodarki i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie. 3.7 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do każdorazowego zważenia dostawy przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie Gminy Olesno oraz do przedstawienia dokumentu z przeważenia dostawy w siedzibie Zamawiającego. 3.8 Wykonawca winien wkalkulować koszty, o których mowa w punkcie 3.7 w ofertę. 3.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontrolnych badań w celu sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z normami. 3.10 Przedmiotowe badania zostaną przeprowadzone na koszt Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz który wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów na bieżące remonty dróg o wartości przynajmniej 100.000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6. Formularz ofertowy 7. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy. 8. Dokumenty potwierdzające przydatność materiału do stosowania zgodnie z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian treści zawartej umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: - terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia, - zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, - zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

 

Burmistz Olesna

Sylwester Lewicki

 

DOC3.6 wykaz dostaw.doc (35,00KB)
DOC3.5 projekt umowy.doc (59,50KB)
DOC3.4 oswiadczenie.doc (33,50KB)
DOC3.3 oswiadczenie.doc (32,50KB)
DOC3.2 oswiadczenie.doc (33,00KB)
DOC3.1 formularz ofertowy.doc (44,50KB)
DOC3.0 specyfikacja.doc (125,50KB)

 

 

Olesno, dn. 29.01.2016 r.

 

Nr IX.271.02.16

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający:

Gmina Olesno reprezentowana przez

 

Burmistrz Olesna,

46-300 Olesno, ul. Pieloka 21

tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83

REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352

Poczta elektroniczna: ,

 

Rodzaj zamówienia

Dostawy

 

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

 

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym

 

Nazwa wykonawcy z najkorzystniejszą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia

REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek sp. j.,

46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26

 

Informacja o cenie najkorzystniejszej oferty (uzasadnienie wyboru)

Najwyższa liczba punktów

 

Nazwa wykonawcy, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.

 

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Punkty

Cena

Gwarancja

Suma

1

HUCZ sp. z o.o., sp. k.,

42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14

83

10

93

2

REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek sp. j.,

46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26

87

10

97

3

PPUH TOMBUD,

46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/40

90

5

95

4

 Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe

DOMAX Arkadiusz Mika,

42-283 Boronów, ul. Grabińska 8

73

10

83

5

 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KBJT,

46-300 Olesno, ul. Modrzewiowa 5

82

10

92

 

Burmistz Olesna

Sylwester Lewicki

 

Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym
Numer ogłoszenia: 53968 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11112 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem kamiennym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa tłucznia kamiennego w celu uzupełnienia ubytków w drogach gminnych gruntowych na terenie Gminy Olesno. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dowóz, rozplanowanie i zawałowanie kamienia bazaltowego o frakcji 0-31,5 oraz o frakcji 31,5-63, dolomit frakcji 0-12,5) 3.3 Szacunkowa ilość materiału przeznaczona na realizację zamówienia - 4500 ton (w tym 3000 ton frakcji 0-31,5, 500 ton frakcji 31,5-63, 1000 ton dolomit frakcja 0-12,5) 3.4 Dostarczony materiał musi spełniać wszystkie, zgodnie z przepisami normy dopuszczające do użytkowania. Dostawy wymienione w pkt. 1 należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 3.5 Termin dostawy materiału - dostawa materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego pisemnego zlecenia. 3.6 Do wydania wiążących poleceń dotyczących przedmiotu umowy upoważniony jest Krzysztof Dydyna - Kierownik Wydziału Urbanistyki, Gospodarki i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie. 3.7 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do każdorazowego zważenia dostawy przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie Gminy Olesno oraz do przedstawienia dokumentu z przeważenia dostawy w siedzibie Zamawiającego. 3.8 Wykonawca winien wkalkulować koszty, o których mowa w punkcie 3.7 w ofertę. 3.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontrolnych badań w celu sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z normami. 3.10 Przedmiotowe badania zostaną przeprowadzone na koszt Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek sp. j., 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 216000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 267500,00

  • Waluta: PLN .

  •  

Burmistz Olesna

Sylwester Lewicki