Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych.
Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych.
Numer ogłoszenia: 97894 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na dostosowaniu Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych. 3.2 Zakres robót obejmuje w szczególności: Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; Montaż dwóch klap dymowych; Wydzielenie klatki schodowej drzwiami EI30; Malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi; Wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilania WLZ wraz z głównym wyłącznikiem p. poż.; Wykonanie instalacji oświetlenia podjazdu dla niepełnosprawnych; Instalacja oświetlenie ewakuacyjnego dla całego budynku; Instalacja SAP i oddymiania budynku. 3.3 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej, przekrojach konstrukcyjnych stanowiących załączniki do siwz. 3.4 Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 słownie (cztery tysiące złotych) 8.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: a) pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 8.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto w banku: ING Bank Śląski Katowice o/Olesno nr 27 1050 1171 1000 0005 0060 5902. 8.4. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 200.000,00 złotych każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz przedstawi wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jej uprawnień budowlanych w specjalności: - konstrukcyjno budowlanej; - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; wraz z informacjami na temat zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz oraz przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7. Formularz ofertowy 8. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian niniejszej umowy. 2. Zmiany mogą dotyczyć: 2.1. terminu wykonania robót w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie (Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), c) zaistnienia długotrwałych odbiegających od normy niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, e) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 2.3. zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym, że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. 3. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
Burmistrz Olsna
Sylwester Lewicki
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-7.pdf (931,74KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-6.pdf (56,43KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-5.pdf (172,55KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-4.pdf (72,69KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-3.pdf (200,03KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-2.pdf (163,46KB)
Przedszkole Olesno elektryka 2016 E-1.pdf (149,26KB)
Przedmiar roboty wewnętrzne.pdf (968,84KB)
Przedmiar podjazd dla niepełnosprawnych.pdf (434,31KB)
Opis PT Olesno 2016.pdf (87,60KB)
3.7 wykaz robót.doc (35,50KB)
3.6 wykaz osób.doc (36,00KB)
3.5 projekt umowy.doc (88,00KB)
3.4 oswiadczenie.doc (33,50KB)
3.3 oswiadczenie.doc (35,50KB)
3.2 oswiadczenie.doc (33,50KB)
3.1 formularz.doc (42,50KB)
3.0 specyfikacja.doc (127,00KB)
Zagospodarowanie działki.pdf (1,10MB)
Specyfikacja ogólnobudowlana aktualizacja.pdf (34,01KB)
Rzut piwnic.pdf (396,30KB)
Rzut pietra.pdf (335,52KB)
Rzut parteru.pdf (487,87KB)
Rzut dachu.pdf (104,34KB)
Przekrój A-A.pdf (277,87KB)
Przedmiar podjazd dla inwalidów aktualiza.pdf (68,13KB)
Przedmiar dostosowanie wewnetrzne budynku aktualizacja.pdf (104,80KB)
Opis przedmiar aktualizacja.pdf (20,09KB)
Opis budynku aktualizacja.pdf (128,63KB)
Elewacje budynku.pdf (36,78KB)
Charakterystyka do przedmiaru robót wewnetrznych dostosowujacych do warunków ppoż. aktualizacja.pdf (21,63KB)
Charakterystyka do przedmiaru podjazdu dla niepełnosprawnych aktualizacja.pdf (18,00KB)
Olesno, dn. 27.04.2016 r.
Nr IX.271.07.16
Pytania do siwz.
Do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące postępowania pn.: Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych o następującej treści:
1. W "Opisie do PT Olesno" pkt.4.6 ujęto Instalację SAP wykonać z wykorzystaniem centralki SAP prowadząc dwie pętle.
PYTANIE: Czy na obiekcie istnieje Centralka SAP ? - jeżeli tak to proszę o podanie typu.
2. W załączonej dokumentacji przetargowej elektrycznej brak jest rysunku E-1 Rzut Piwnic.
PYTANIE: Prosimy o zamieszczenie rysunku piwnicy.
3. W załączonym do przetargu przedmiarze nie ujęto np. Przycisku p. poż.; zwór elektromagnetycznych, Wyłącznika P. poż.; Rury Arot; WLZ-tu, a ilość przewodów i kabli jest na pewno niedoobmiarowana (np. zasilanie opraw ewakuacyjnych).
PYTANIE: Czy do wyceny można modyfikować przedmiar, czy do oferty należy przyjąć ilości wyliczone z dokumentacji, czy też posiadacie Państwo aktualny przedmiar co pozwoli na rzetelne przygotowanie oferty przez wszystkich ewentualnych wykonawców biorących udział w przetargu.
Odpowiedzi na pytania:
- Obecnie obiekt nie posiada instalacji SAP. Należy przyjąć Centralę Teletek 1-4 pętle.
- Rys E-1 (piwnica) w załączeniu.
- Należy przyjąć ilości wyliczone z dokumentacji.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Rysunek E-1 (piwnica).pdf (394,36KB)
Olesno, dn. 20.05.2016 r.
Nr IX.271.07.16
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający:
Gmina Olesno reprezentowana przez
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych
Nazwa wykonawcy z najkorzystniejszą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zakład Remontowo – Budowlany Hądzel Marian
46-00 Olesno, ul. Wronczyńska 12
Uzasadnienie wyboru
Najwyższa liczba punktów
Nazwa wykonawcy, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
Nr oferty |
Nazwa i adres oferenta |
Punkty |
||
Cena |
Gwarancja |
Suma |
||
1. |
MRC SYSTEM mgr inż. Marcin Malinowski 02-482 Warszawa, ul. Fasolowa 23/15 |
53,69 |
10 |
63,7 |
2. |
Zakład Remontowo – Budowlany Hądzel Marian 46-00 Olesno, ul. Wronczyńska 12 |
90 |
10 |
100 |
3. |
Przedsiębiorstwo Handlowo Techniczne Supon sp. z o.o. 45-310 Opole, ul. Ozimska 182 |
60,08 |
10 |
70,1 |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych..
Numer ogłoszenia: 87799 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97894 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na dostosowaniu Przedszkola Publicznego nr 4 w Oleśnie do warunków przeciw pożarowych. 3.2 Zakres robót obejmuje w szczególności: Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych; Montaż dwóch klap dymowych; Wydzielenie klatki schodowej drzwiami EI30; Malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi; Wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilania WLZ wraz z głównym wyłącznikiem p. poż.; Wykonanie instalacji oświetlenia podjazdu dla niepełnosprawnych; Instalacja oświetlenie ewakuacyjnego dla całego budynku; Instalacja SAP i oddymiania budynku. 3.3 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej, przekrojach konstrukcyjnych stanowiących załączniki do siwz. 3.4 Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo - Budowlany Hądzel Marian 46-00 Olesno, ul. Wronczyńska 12, jw., 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173767,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 188511,39
-
Oferta z najniższą ceną: 188511,39 / Oferta z najwyższą ceną: 316000,00
-
Waluta: PLN .
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki