Remont instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej.
Olesno, dn. 14.06.2016 r.
Nr 271.01.16
ZAPYTANIE OFERTOWE
Remont instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej.
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający – Oleska Biblioteka Publiczna w imieniu, której działa:
Dyrektor Oleskiej Publicznej Biblioteki
46-300 Olesno, ul. Ks. Aleksandra 5
tel. (034) 358 28 34, fax. (034) 358 28 34
REGON: 1064522, NIP: 576-11-90-749
Poczta elektroniczna: bibliosfera@olesno.pl
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na remoncie instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, stanowiącym załącznik do zapytania.
- Oferenci obowiązkowo zobowiązani są na etape sporządzani oferty wykonać oględziny w budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej oraz kontakt z projektantem Pawłem Gatkowskim Tel. 60510454 w celu konsultacji remontu instalacji wentylacyjnej.
- Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem, obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 113 poz. 759).
- W trakcie realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów BHP i ppoż., a także zobowiązany jest do ciągłego utrzymania należytego porządku i stanu technicznego placu budowy.
- Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt sukcesywnie usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z placu budowy, przy przestrzeganiu przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów.
- Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.).
III. Terminy wykonywania zamówienia.
- Przewidywany termin realizacji zamówienia: półtora miesiąca (45 dni) od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 24.06.2016 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2016 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia.
- Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2).
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%) realizacji zamówienia
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga jednak aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia i terminu wykonania.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Łukasz Fil – podinspektor ds. inwestycji Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. 106 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 206 w godz. 730-1500;
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
X. Załączniki
gmina-biblioteka-wentylacja-przedmiar2 - nowe.pdf (64,99KB)
ELEKTRYKA Projekt instal. elektr.-ca+éy.pdf (11,16MB)
ELEKTRYKA Olesno Biblioteka - Przedmiar.pdf (38,53KB)
1.2 wykaz osób.doc (33,00KB)
1.1 formularz ofertowy.doc (34,00KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Dyrektor Oleskiej Publicznej Biblioteki
Halina Szklanny
Olesno, dn. 27.06.2016 r.
Nr 271.01.16
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego poniżej 30.000 Euro pn.: „Remont instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej w budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej” zostało unieważnione.
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono ofert.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.
Dyrektor Oleskiej Publicznej Biblioteki
Halina Szklanny