Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami
Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. gospodarki gruntami.docx (13,72KB)
Burmistrz Olesna
ogłasza nabór na stanowisko:
ds. gospodarki gruntami
1. Adres jednostki.
Urząd Miejski
ul. Pieloka 21
46-300 OLESNO
2. Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
3. Wykształcenie: wykształcenie wyższe
4. Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości oraz scalaniem i podziałem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości Skarbu Państwa,
- ewidencjonowanie nieruchomości gminnych,
- sporządzanie planów wykorzystania nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem działek gruntu wydzielonych lub zajętych pod drogi publiczne,
- prowadzenie postępowań wieczysto-księgowych dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości gminnych,
- prowadzenie sprawozdawczości przed organami i instytucjami publicznymi,
- uczestniczenie w procedurze przyjęcia granic,
- uczestniczenie w procedurach przyjmowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych dotyczących kreowania przestrzeni publicznej Gminy Olesno,
- przygotowywanie procedur przetargowych dotyczących wykonywania usług geodezyjnych.
5. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
- znajomość programów:
- Q-Gis umożliwiająca tworzenie poszczególnych warstw tematycznych,
- Auto-Cad,
- podstawowa znajomość języka niemieckiego,
- podstawowa znajomość geodezyjnych urządzeń GPS,
- znajomość przepisów:
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks Cywilny,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo geodezyjne i kartograficzne.
6. Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność,
- odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Oleśnie
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki gruntami
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
27 grudnia 2016 r. do godz. 1200
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.
BURMISTRZ OLESNA
Sylwester Lewicki