Przystosowanie pracowni do zainstalowania tablic interaktywnych
Olesno, dnia 09.01.2017 r.
Nr IX.01.17
Przystosowanie pracowni do zainstalowania tablic interaktywnych
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121, 827, ze zm.).
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurą wynikającą z wytycznych dotyczących naboru wniosków o udzielenie dotacji w ramach projektu pn:Edukacja w szkołach podstawowych Gminy Olesno na szóstkę! Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i koła poprzez podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych w tym metodą eksperymentu, korzystania z technologii TIK oraz wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przystosowaniu pięciu pracowni (Szkoła Podstawowa w Bodzanowicach, Borkach Wielkich, Sowczycach, Wojciechowie i Wachowie) do zainstalowania tablic interaktywnych.W ramach zadania należy: przełożyć kable, przełożyć sieci, media znajdujące się w ścianach celem położenia instalacji pod montaż tablic, uzupełnić ubytki w ścianach oraz pomalować pomieszczenie farbą.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 nr 1409 ze zm.).Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 24 miesiące.W trakcie realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów BHP i ppoż., a także zobowiązany jest do ciągłego utrzymania należytego porządku i stanu technicznego placu budowy.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt sukcesywnie usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z placu budowy, przy przestrzeganiu przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów.Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.).
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od momentu podpisania umowy.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,posiadają wiedzę i doświadczenie,posiadają potencjał techniczny,dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest zespól ds. projektu:
Ilona Bil tel. 34/350 91 73, od 7.30 – 15.30
Magdalena Skowronek tel. 34/350 91 73 od 7.30 – 15.30
Kamil Brzęczek tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do godz. 09.00 dnia 18.01.2017 r.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Kryteriami oceny ofert jest: cena – 100% (maks. 100 pkt.)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru: Kryterium cena:
Cena wyliczona w oparciu o następujący wzór.
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9.
Zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
przesunięcia terminu wykonania usługi spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na występowanie nadzwyczajnych warunków pogodowych (intensywne opady deszczu, śniegu, sztormy, itp.) nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub występujących innych okoliczności (np.: trzęsienie ziemi, wojna, działania nieprzyjacielskie, strajki, zarządzenia władz, warunki meteorologiczne oraz działania przyrody, dostawa sprzętu i materiałów zza granicy itp.) niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności, zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy.dopuszcza się zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane:
a) niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia,b) wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie.
Załączniki:
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Nr IX.01.17
Protokół z procedury o udzielenie zamówienia
- Nazwa i adres dotacjobiorcy:
Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
- Nazwa zamówienia: Przystosowanie pracowni do zainstalowania tablic interaktywnych
- Wartość szacunkowa zamówienia: 25.000,00 złotych
- Publikacja zapytania ofertowego.
- Data: 10.01.2017 r.
- Adres strony internetowej: http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
- Termin składania ofert: 18.01.2017 r.
- Wykaz złożonych ofert.
L.p. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Data złożenia oferty |
Warunki udziału w procedurze |
Zgodność oferty z zapytaniem ofertowym |
1 |
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany Instalacje Elektryczne Alfred Wloka 46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/90 |
17.01 |
Spełnia |
Spełnia |
- Uzasadnienie odrzucenia ofert w związku z niespełnianiem warunków:
nie dotyczy
- Uzasadnienie odrzucenia ofert w związku z niezgodnością oferty z zapytaniem ofertowym:
nie dotyczy
- Ocena złożonych ofert
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa |
Punkty |
1 |
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany Instalacje Elektryczne Alfred Wloka 46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/90 |
24.549,00 |
100 |
- Wybór oferty.
- Nazwa i adres wykonawcy: jw.
Zakład Usługowy Remontowo Budowlany,
Instalacje Elektryczne Alfred Wloka
46-300 Olesno, ul. Słowackiego 1/90
- Uzasadnienie wyboru:
Najniższa cena/najwyższa ilość punktów
- Imiona i nazwiska osób, wykonujących w imieniu dotacjobiorcy czynności związane z udzieleniem zamówienia:
- Barbara Kierat – Kierownik wydziału ds. Europejskich i Promocji Gminy Urzędu Miejskiego w Oleśnie
- Ilona Bil – inspektor ds. Unii Europejskiej Urzędu Miejskiego w Oleśnie
- Magdalena Skowronek – inspektor ds. Unii Europejskiej Urzędu Miejskiego w Oleśnie
- Kamil Brzęczek – Inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki