Przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie miejscowości Olesno
Ogłoszenie nr 70261 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Olesno: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Olesno, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21 tel. 034/359 78 41-44, fax. 034/359 72 83 osoba do kontaktu: Kamil Brzęczek,
Powiat Oleski, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno tel. 34/359-78-33, 35 fax. 34/359-78-45 osoba do kontaktu Lidia Zientek
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, krajowy numer identyfikacyjny 52572500000, ul. ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3597841-44 w. 204, e-mail olesno.opo@gminy.pl, faks 343 597 283.
Adres strony internetowej (URL): www.olesno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Strony tj.:Gmina i Powiat postanawiają wspólnie przygotować i przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia. Gmina odpowiada za przygotowanie, przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego w całości. W skład komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania wchodzą odpowiednio przedstawiciele obu stron. Strony postanawiają, że zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://olesno.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Olesno, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
Numer referencyjny: IX.271.07.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie miejscowości Olesno. 3.2 W ramach przedmiotowego postępowania Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dwa zadania, tj.: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej). 3.3 Oba zadania objęte są odrębnymi umowami w ramach programu gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019. 3.4 Realizacja i rozliczenie przedmiotowej inwestycji odbędzie się zgodnie z zapisami w/w umów. 3.5 Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - Roboty przygotowawcze: pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne, - Remont kanalizacji deszczowej, - Podbudowy, - Nawierzchni, - Obramowania jezdni, wjazdów, chodników, wysepek, - Oznakowania pionowego, poziomego, - Innych robót (umocnienia poboczy, regulacji urządzeń). Zamawiający informuje, że dołączone rysunki sytuacyjne dla ulic: odpowiednio ul. Skłodowskiej (dla Gminy) oraz ul. Kolorowa (dla Powiatu) mają charakter poglądowy i nie podlegają uwzględnieniu w wycenie oferty. Rysunki zostały zamieszczone z uwagi na obręb skrzyżowań z planowanymi do przebudowy drogami. 3.6 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.7 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, projekcie umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących integralną część siwz. 3.8 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.11 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.13 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o który mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp. 3.14 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: wykonania robót drogowych w szczególności: wykonanie podbudowy, nawierzchni oraz chodników, szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej. Ze względu na zastrzeżenie zawarte w punkcie 3.14 Wykonawca nie może w celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.2 polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 ustawy Pzp zawiera „Wzór umowy” stanowiący załącznik do siwz. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3.15 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca , na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.16 Rozwiązania równoważne Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 3.17 Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności: robotnicy budowlani, brukarze, operatorzy maszyn. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniana na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:45232130-2, 45110000-1, 45233261-6, 45233221-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 167
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 3.000.000,00 złotych każda. Uwaga: a) przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; b) przez jedno zadanie należy rozmieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie) zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną; W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem innym niż w polskich złotych, Zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie złotego w oparciu o NBP z dnia wszczęcia postępowania. Wykonawca przedstawi wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jej uprawnień budowlanych w specjalności drogowej oraz instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacjami na temat zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby. Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych (Doświadczenie Wykonawcy) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący załącznik do siwz. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Potencjał kadrowy), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący załącznik do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 złotych słownie (sto tysięcy złotych) 8.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: a) pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 8.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto w banku: ING Bank Śląski Katowice o/Olesno nr 27 1050 1171 1000 0005 0060 5902. 8.4. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 20 |
Termin wykonania | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nieTermin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
3.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx (20,80KB)
3.7 zobowiązanie.doc (60,00KB)
Zalacznik-do-umowy-karta-gwarancyjna Walce.doc (52,50KB)
3.8 projekt umowy-powiat.doc (134,50KB)
3.8 projekt umowy-gmina.doc (131,00KB)
3.6 oświadczenie dotyczące potencjału kadrowego.doc (38,50KB)
3.5 oświadczenie dotyczące doświadczenia wykonawcy.doc (37,50KB)
3.4 oswiadczenie dotyczące grupy kapitałowej.doc (39,00KB)
3.3 oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx (23,14KB)
3.1 formularz ofertowy.doc (49,50KB)
3.0 specyfikacja.pdf (321,29KB)
Dokumentacja techniczna drogi gminne
ul. Wronczyńska 2.2- zamienna sytuacja.pdf (20,98MB)
rys. nr 4.3 schemat wpustu półulicznego.pdf (119,03KB)
rys. nr 4.2 schemat wpustu ulicznego zwykłego.pdf (102,68KB)
rys. nr 4.1 schemat studni rewizyjnej 1200mm.pdf (248,61KB)
rys. nr 3.10 przekrój konstrukcyjny ul. C.Skłodowskiej.pdf (99,66KB)
rys. nr 3.9 przekrój konstrukcyjny ul. C.Skłodowskiej.pdf (154,52KB)
rys. nr 3.8 przekrój konstrukcyjny ul. Kilińskiego.pdf (139,55KB)
rys. nr 3.7 przekrój konstrukcyjny ul. Kilińskiego.pdf (119,89KB)
rys. nr 3.6 przekrój konstrukcyjny ul. Kilińskiego.pdf (130,16KB)
rys. nr 3.5 przekrój konstrukcyjny ul. Wronczyńska.pdf (147,93KB)
rys. nr 3.4 przekrój konstrukcyjny ul. Wronczyńska.pdf (166,12KB)
rys. nr 3.3 przekrój konstrukcyjny ul. Wronczyńska.pdf (160,12KB)
rys. nr 3.2 przekrój konstrukcyjny ul. Grunwaldzka.pdf (147,76KB)
rys. nr 3.1 przekrój konstrukcyjny ul. Grunwaldzka.pdf (178,85KB)
rys. nr 2.8 projekt zagospodarowania terenu ul. C.Skłodowskiej.pdf (35,29MB)
rys. nr 2.7 projekt zagospodarowania terenu ul. Kilińskiego.pdf (19,98MB)
rys. nr 2.6 projekt zagospodarowania terenu ul. Kilińskiego.pdf (15,30MB)
rys. nr 2.4 projekt zagospodarowania terenu ul. Wronczyńska.pdf (8,48MB)
rys. nr 2.3 projekt zagospodarowania terenu ul. Wronczyńska.pdf (20,55MB)
rys. nr 2.2 projekt zagospodarowania terenu ul. Wronczyńska.pdf (20,82MB)
rys. nr 2.1 projekt zagospodarowania terenu ul. Grunwaldzka.pdf (6,85MB)
rys. nr 1 orientacja.pdf (331,94KB)
ul. Kilińskiego 2.5.pdf (14,92MB)
Znaki Wronczyńska 2.pdf (49,78KB)
Znaki Wronczyńska 1.pdf (64,95KB)
Znaki Kilińskiego.pdf (70,91KB)
Znaki Grunwaldzka 2.pdf (48,96KB)
Znaki Grunwaldzka 1.pdf (54,92KB)
Znaki C. Skłodowskiej.pdf (58,42KB)
ul. Wronczyńska 2.4.pdf (10,38MB)
ul. Wronczyńska 2.3.pdf (19,23MB)
ul. Wronczyńska 2.2.pdf (26,18MB)
ul. Wronczyńska 2.2 - zamienna organizacja.pdf (20,38MB)
ul. Grunwaldzka 2.1.pdf (5,18MB)
ul. C. Skłodowskiej 2.7.pdf (22,96MB)
Orientacja.pdf (1,85MB)
Specyfikacje Techniczne.pdf (1,27MB)
opis techniczny - drogi gminne.pdf (158,10KB)
Opinia geotechniczna.pdf (4,03MB)
działki.pdf (56,07KB)
BIOZ.pdf (87,85KB)
Olesno drogi gminne przedmiar robót.pdf (68,61KB)
ul. Kilińskiego 2.6.pdf (24,09MB)
Dokumentacja techniczna drogi powiatowe
ul. Wachowska 2.1- zamienna sytuacja.pdf (10,69MB)
rys. nr 4.3 schemat wpustu półulicznego.pdf (119,03KB)
rys. nr 4.2 schemat wpustu ulicznego zwykłego.pdf (102,68KB)
rys. nr 4.1 schemat studni rewizyjnej 1200mm.pdf (248,61KB)
rys. nr 3.6 przekrój konstrukcyjny ul. Słoneczna.pdf (166,47KB)
rys. nr 3.5 przekrój konstrukcyjny ul. Słoneczna.pdf (139,87KB)
rys. nr 3.4 przekrój konstrukcyjny ul. Słoneczna.pdf (149,93KB)
rys. nr 3.3 przekrój konstrukcyjny ul. Wachowska.pdf (157,02KB)
rys. nr 3.2 przekrój konstrukcyjny ul. Wachowska.pdf (279,65KB)
rys. nr 3.1 przekrój konstrukcyjny ul. Wachowska.pdf (151,66KB)
rys. nr 2.6 projekt zagospodarowania terenu ul. Kolorowa.pdf (12,15MB)
rys. nr 2.5 projekt zagospodarowania terenu ul. Minkusa.pdf (10,45MB)
rys. nr 2.4 projekt zagospodarowania terenu ul. Słoneczna.pdf (8,93MB)
rys. nr 2.3 projekt zagospodarowania terenu ul. Słoneczna.pdf (12,55MB)
rys. nr 2.2 projekt zagospodarowania terenu ul. Słoneczna.pdf (18,17MB)
rys. nr 2.1 projekt zagospodarowania terenu ul. Wachowska.pdf (9,42MB)
rys. nr 1 orientacja.pdf (331,94KB)
Minkusa 3.9.pdf (149,45KB)
Minkusa 3.8.pdf (119,80KB)
Minkusa 3.7.pdf (130,75KB)
Kolorowa 3.10.pdf (121,95KB)
ul. Wachowska 2.1.pdf (13,20MB)
ul. Słoneczna 2.4.pdf (7,84MB)
ul. Słoneczna 2.3.pdf (19,91MB)
ul. Słoneczna 2.2.pdf (18,87MB)
ul. Minkusa 2.5.pdf (6,52MB)
ul. Kolorowa 2.6.pdf (14,36MB)
ul Wachowska 2 1 - poprawka.pdf (10,35MB)
Orientacja.pdf (1,85MB)
Zestawienie znaków.zip (344,04KB)
Specyfikacje Techniczne.pdf (1,27MB)
opis techniczny - drogi powiatowe.pdf (153,43KB)
Opinia geotechniczna.pdf (4,03MB)
działki.pdf (56,07KB)
BIOZ.pdf (87,85KB)
Olesno drogi powiatowe przedmiar robót.pdf (56,41KB)
Olesno, dnia 05.05.2017 r.
Protokół z otwarcia ofert
Dnia 05.05.2017 r. w siedzibie Zamawiającego (Mała Sala Narad – pok.114) o godzinie 10:00 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu pn.:
Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
Na otwarciu Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 7.107.212,00 złotych
Złożono 2 oferty (nazwa wykonawcy i cena)
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa (brutto) |
Gwarancja (lata) |
Termin wykonania (dni) |
1. |
Konsorcjum firm: REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek sp. j., 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26 – lider HUCZ Sp. z o.o., Sp. K. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14 – partner P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 – partner |
6.968.900,21 |
6 |
153 |
2. |
Konsorcjum firm: RPM Spółka Akcyjna 42-700 Lubliniec, ul. Niegolewskich 7 – lider PHU LARIX 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 – partner |
5.650.275,46 |
6 |
153 |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 11.05.2017 r.
Nr IX.271.07.17
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający:
Gmina Olesno reprezentowana przez
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
Nazwa wykonawcy z najkorzystniejszą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia
Konsorcjum firm:
RPM Spółka Akcyjna 42-700 Lubliniec, ul. Niegolewskich 7 – lider
PHU LARIX 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 – partner
Informacja o cenie najkorzystniejszej oferty (uzasadnienie wyboru)
Najwyższa liczba punktów
Nazwa wykonawcy, nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
Lp. |
Wykonawca |
Cena |
Gwarancja |
Termin |
Suma |
1. |
Konsorcjum firm: REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek sp. j., 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26 – lider HUCZ Sp. z o.o., Sp. K. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14 – partner P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 – partner |
48,65 |
20 |
20 |
88,65 |
2. |
Konsorcjum firm: RPM Spółka Akcyjna 42-700 Lubliniec, ul. Niegolewskich 7 – lider PHU LARIX 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa 11 – partner |
60 |
20 |
20 |
100 |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Ogłoszenie nr 104168 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Olesno: Olesno: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programunie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70261 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, krajowy numer identyfikacyjny 52572500000, ul. ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 343 597 283, e-mail olesno.opo@gminy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olesno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Olesno: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IX.271.07.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest przebudowa dróg gminnych i powiatowych na terenie miejscowości Olesno. 3.2 W ramach przedmiotowego postępowania Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dwa zadania, tj.: Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Olesno: ul. Wronczyńskiej, ul. Kilińskiego, ul. Grunwaldzkiej oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2198 O; 2202 O i 2204 O w miejscowości Olesno (ul. Minkusa, ul. Słonecznej, ul. Wachowskiej). 3.3 Oba zadania objęte są odrębnymi umowami w ramach programu gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019. 3.4 Realizacja i rozliczenie przedmiotowej inwestycji odbędzie się zgodnie z zapisami w/w umów. 3.5 Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - Roboty przygotowawcze: pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne, - Remont kanalizacji deszczowej, - Podbudowy, - Nawierzchni, - Obramowania jezdni, wjazdów, chodników, wysepek, - Oznakowania pionowego, poziomego, - Innych robót (umocnienia poboczy, regulacji urządzeń).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45110000-1, 45233261-6, 45233221-4 SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki