Remont pomieszczenia biurowego Straży Miejskiej
ZAPYTANIE OFERTOWE
Remont pomieszczenia biurowego Straży Miejskiej
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: olesno.opo@gminy.pl, zamowienia@olesno.pl
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na remoncie pomieszczenia biurowego Straży Miejskiej w budynku administracyjnym przy ul. Pieloka 21 w Oleśnie.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do zapytania.
- Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem, obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 113 poz. 759).
- W trakcie realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów BHP i p.poż., a także zobowiązany jest do ciągłego utrzymania należytego porządku i stanu technicznego placu budowy.
- Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt sukcesywnie usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z placu budowy, przy przestrzeganiu przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów.
- Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.).
III. Terminy wykonywania zamówienia.
- Przewidywany termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach z opisem „Remont pomieszczenia biurowego Straży Miejskiej” w terminie do 05.06.2017 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.06.2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 114.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia.
- Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2).
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%) realizacji zamówienia
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania będzie zawierał: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga jednak aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia i terminu wykonania.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej
u Zamawiającego: - Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Kokot – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Lokalami Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. 102 tel. 34/ 350 9164; 34 / 350 78 41-44 wew. 314 w godz. 730-1500
X. Załączniki
gmina-straż miejska-przedmiar.pdf (34,08KB)
2-wykaz-osob.doc (33,50KB)
1-formularz-ofertowy.doc (30,50KB)
Kierownik Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami i Lokalami
Roman Kokot