Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Ogłoszenie nr 605932-N-2017 z dnia 2017-10-23 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.olesno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://olesno.biuletyn.info.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://olesno.biuletyn.info.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Olesno, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Numer referencyjny: Nr IX.271.23.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Edukacja w przedszkolach Gminy Olesno otwiera drzwi do sukcesu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. 3.2 Zakres robót obejmuje zakup, dostawę i montaż sprzętu elektronicznego w przedszkolach znajdujących się na terenie Gminy Olesno. 3.3 Wymagania minimalne sprzętu: 1. Laptop: Procesor Intel Core i3 Mobile 2 GHz Pojemność dysku (HDD) 500 GB Napęd wbudowany DVD±RW Zainstalowana pamięć RAM: 4096 MB SODIMM DDR4 Wolny bank pamięci Ekran LCD: 15,6 cali TFT HD [LED] Anti-Glare Karta dźwiękowa, TouchPad, Klawiatura numeryczna, Czytnik kart pamięci Złącza zewn.: 2x USB 3.0, USB 2.0, RJ-45 (LAN), wejście słuchawkowe i mikrofonowe Wejście Video: 15-stykowe D-Sub oraz HDMI Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/c, Bluetooth Pojemność baterii min.: 40 Wh Wyposażenie standardowe: zasilacz sieciowy, Głośniki stereo (wbudowane), Mikrofon, Kamera internetowa, Czytnik linii papilarnych Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro 64bit PL Gwarancja: 24 miesiące on-site next business day 2. Zestaw: Tablica interaktywna + projektor + uchwyt + kabel • Tablica: Przekątna tablicy: 83 cali Technologia tablicy: IR (Podczerwień) Obsługa palcem lub dowolnym wskaźnikiem, multi-touch (10 osób) Mocowanie ścienne Złącza: USB Zasilanie tablicy: USB Powierzchnia suchościeralna i magnetyczna Format obrazu 4:3 inteligentna półka - zmiana koloru pisaka na ten, który jest używany Pasek skrótów po obu stronach tablicy: ułatwienie dla leworęcznych Czas reakcji: pierwsza kropka 16ms, ciągła linia 8ms Prędkość kursora: 120cal/s Dokładność odczytu (precyzja): 0,05 mm Załączone akcesoria: Instrukcja obsługi kabel USB (6m) oprogramowanie na CD zestaw do mocowania na ścianie Wskaźnik teleskopowy 4 pisaki Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows Vista Microsoft Windows XP Windows 7 Windows 8 Windows 8.1 Microsoft Windows 10 Gwarancja: 24 miesiące • Projektor krótkoogniskowy: Rozdzielczość rzeczywista: 1024 x 768 (XGA) pikseli Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu: 4:3 Źródło światła lampa rtęciowa (standardowa) Moc lampy 240 Wat Żywotność lampy (tryb normalny) 3500 godz. Żywotność lampy (tryb cichy) 5000 godz. Jasność (tryb normalny) 3300 ANSI lumen Kontrast (tryb normalny) 15000:1 Głośniki Złącza (wejścia) 1 x HDMI 2 x D-sub 15-pin 1 x Composite 1 x Mini DIN 4-pin (S-Video) 3 x stereo mini jack 1 x RJ45 1 x RS-232 1 x USB Typ A 1 x USB Mini B-type 1 x 12v Trigger Złącza (wyjścia) 1 x D-sub 15-pin 1 x stereo mini-jack Pobór mocy (praca/spoczynek) 310/0,5 Wat Pilot ze wskaźnikiem laserowym Złącze zasilania USB-A do połączenia z opcjonalnym modułem WiFi Novo Connect Żywotność lampy (DynamicEco): 7000 godzin Gwarancja - projektor: 2 lata Gwarancja - lampa: 2 lata (max. 1000 godzin) • Uchwyt do projektora krótkoogniskowego, kabel HDMI 15m. 3. Urządzenie wielofunkcyjne: Podstawowe funkcje urządzenia: • drukarka • Kopiarka • Faks • Skaner Drukowanie: Technologia druku laserowa mono Maksymalna szybkość druku (mono) 38 str./min. Średnia wydajność 750-4000 stron miesięcznie Maksymalna wydajność 80000 stron miesięcznie Skanowanie: technologia skanowania CIS skanowanie w kolorze jednoprzebiegowe skanowanie dwustronne z automatycznym podajnikiem dokumentów skanowanie do e-maila skanowanie do plików w formacie JPG PDF skanowanie do chmury optyczna rozdzielczość skanowania do 1200x1200 dpi Fax: typ linii telefonicznej analogowa Kopiowanie: rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi szybkość kopiowania do 38 kopii/min zakres skalowania min 25 % max 400 % maksymalna liczba kopii 99 automatyczne kopiowanie dwustronne Wyświetlacz LCD dotykowy Interfejsy / Komunikacja Złącze zewnętrzne • Apple AirPrint™ • HP ePrint • 1 x USB 2.0 Karta sieciowa (LAN) Tak Karta sieciowa (LAN/GBLAN) 10/100/1000 Automatyczny podajnik dokumentów Standardowa pojemność podajników papieru 100 szt. Maks. pojemność podajników papieru 250 szt. Pojemność tacy odbiorczej 150 szt. Zainstalowana pamięć 256 MB Prędkość procesora 1,2 GHz 4. Odtwarzacz CD Odtwarzacz CD Odtwarzanie z USB Odtwarzane formaty audio MP3 Odtwarzacz kasetowy z funkcją nagrywania 3.4 Ilość zamawianego sprzętu: Laptop: 8 szt. Tablica interaktywna + projektor + uchwyt + kabel: 8 szt. Urządzenie wielofunkcyjne: 8 szt. Odtwarzacz CD: 7 szt. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu sprzętu po godzinach pracy przedszkoli lub po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy i montażu z dyrektorem placówki. 3.6 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.9 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.11 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.12 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.13 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3.14 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.15 Rozwiązania równoważne Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.
II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
30236000-2 |
32322000-6 |
80000000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji | 20,00 |
termin wykonania | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
opisane w siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
siwz.pdf (1,16MB)
3.5 projekt umowy.doc (263,00KB)
3.4 oswiadczenie dotyczące grupy kapitałowej.doc (243,50KB)
3.3 oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx (225,80KB)
3.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx (224,04KB)
3.1 formularz ofertowy.doc (253,00KB)
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 25.10.2017 r.
Nr IX.271.23.2017
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr IX.271.23.2017 pt.: Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, że modyfikacji ulegają następujące dokumenty:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Jest:
7.2 Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Ilona Bil-Dzida – Inspektor ds. Unii Europejskiej pok. nr 209 tel. 34 / 350 91 73 w godz. 730 – 1500.
Ma być:
7.2 Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
b) w sprawie przedmiotu zamówienia: Adam Adamski – tel. 34 / 358 20 82, 661 941 973.
2. Formularz ofertowy
Jest:
Cena brutto ........................ zł.
(słownie zł.: ......................................................................................................................)
podatek Vat w wysokości ........... %
w tym:
a) laptop – …. złotych,
b) tablica interaktywna wraz z projektorem – …. złotych,
c) szkolenie z obsługi tablic – …. złotych,
d) urządzenie wielofunkcyjne – …. złotych,
e) odtwarzacz CD: – …. złotych,
Ma być:
Cena brutto ........................ zł.
(słownie zł.: ......................................................................................................................)
podatek Vat w wysokości ........... %
w tym:
a) laptop – …. złotych,
b) tablica interaktywna wraz z projektorem – …. złotych,
c) urządzenie wielofunkcyjne – …. złotych,
d) odtwarzacz CD: – …. złotych,
Pozostałe zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.
Zmodyfikowane dokumenty, są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.
siwz po modyfikacji.pdf (1,17MB)
3.1 formularz ofertowy po modyfikacji.doc (253,00KB)
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Ogłoszenie nr 500051128-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 23/10/2017
Adres strony internetowej (url): www.olesno.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-31, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-03, godzina: 09:30
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 30.10.2017 r.
Nr IX.271.23.2017
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr IX.271.23.2017 pt.: Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, że modyfikacji ulega termin składania i otwarcia ofert.
Jest:
11.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, pok. nr 112 – Sekretariat, w terminie do godz. 09:30 dnia 31.10.2017 r.
11.2 Oferty złożone po terminie określonym w punkcie 11.1. zostaną zwrócone bez otwierania.
11.3 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Mała Sala narad pok. 114 o godz. 10:00 dnia 31.10.2017 r.
Ma być:
11.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, pok. nr 112 – Sekretariat, w terminie do godz. 09:30 dnia 03.11.2017 r.
11.2 Oferty złożone po terminie określonym w punkcie 11.1. zostaną zwrócone bez otwierania.
11.3 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Mała Sala narad pok. 114 o godz. 10:00 dnia 03.11.2017 r.
Pozostałe zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 03.11.2017 r.
Protokół z otwarcia ofert
Dnia 03.11.2017 r. w siedzibie Zamawiającego (Mała Sala Narad – pok. 114 ) o godz. 10:00 odbyło się otwarcie ofert w przetargu pn:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Na otwarciu Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 76500,00 zł
Lp. |
Wykonawca |
Cena brutto |
Okres gwarancji (miesiące) |
Termin wykonania (dni) |
1 |
Kserkom Tomasz Zmarzły 33-100 Tarnów, ul. Romanowicza 32 |
77.652,00 |
48 |
14 |
2 |
COM Michał Karczewski 03-343 Warszawa, ul. Rembielińska 3/8 |
86.817,81 |
48 |
14 |
3 |
Pro-serwis Marek Karcz 45-024 Opole, ul. Krawiecka 11 |
80.960,00 |
24 |
14-21 |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 21.11.2017 r.
Nr IX.271.23.17
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający:
Gmina Olesno reprezentowana przez
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: olesno.opo@gminy.pl, zamowienia@olesno.pl
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Zakup, dostawa i montaż sprzętu elektronicznego
Nazwa wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia
Kserkom Tomasz Zmarzły, 33-100 Tarnów, ul. Romanowicza 32
Uzasadnienie faktyczne
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu i uzyskał największą liczbę punktów
Uzasadnienie prawne
Art. 91 ust.1 w zw. z art. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryteriami:
- Cena (60%),
- Okres gwarancji (20%),
- Termin wykonania (20%)
i udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert
Lp. |
Wykonawca |
Cena brutto |
Okres gwarancji (miesiące) |
Termin wykonania (dni) |
Suma |
Uwagi |
1 |
Kserkom Tomasz Zmarzły 33-100 Tarnów, ul. Romanowicza 32 |
60,00 |
20 |
20 |
100 |
|
2 |
COM Michał Karczewski 03-343 Warszawa, ul. Rembielińska 3/8 |
53,11 |
20 |
20 |
93,11 |
Zgodnie z art. 24 aa oferta wykonawcy nie była badana |
3 |
Oferta odrzucona |
|
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 605932-N-2017
Numer ogłoszenia: 500051128-N-2017
Adres strony internetowej (url): www.olesno.pl
Zamówienie było podzielone na części:
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 62195.12
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Kserkom Tomasz Zmarzły
Email wykonawcy: kserkom@kserkom.com.pl Adres pocztowy: 33-100 Tarnów, ul. Romanowicza 32 Kod pocztowy: 33-100 Miejscowość: Tarnów Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 76852.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76852.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86817.81 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki