Utrzymanie czystości chodników na terenie miasta Olesna
Olesno, dnia 22.11.2017 r.
Nr IX.III.08.17
Utrzymanie czystości chodników na terenie miasta Olesna
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: zamowienia@olesno.pl olesno.opo@gminy.pl
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), na podstawie art. 4 pkt 8, w związku z art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121, 827, ze zm.).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości oraz usuwaniu śliskości i gołoledzi na chodnikach przy ul. Grunwaldzkiej, Wronczyńskiej i Wachowskiej w miejscowości Olesno.
- Szczegółowy zakres usługi to w szczególności: zamiatanie chodników, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów, usuwanie śliskości, gołoledzi, posypywanie piaskiem, odśnieżanie.
- Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania stanu czystości i wyznaczania dyżurów w dni wolne od pracy tj. niedziele, święta i inne dni wolne od pracy celem utrzymania należytej czystości dróg i chodników.
Wykonawca odpowiedzialny jest za całodobowe utrzymanie czystości na obszarze objętym zamówieniem.
- Powierzchnia chodników:
ul. Grunwaldzka – 548,7 m2, ul. Wronczyńska – 1.638 m2, ul. Wachowska – 1.000 m2.
W sumie 3.186,7 m2.
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
- Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt sukcesywnie usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z obszaru objętego zamówieniem, przy przestrzeganiu przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów.
- Wykonawca zobowiązany jest do usuwania śliskości, gołoledzi i zalegającego śniegu niezwłocznie, ale nie później niż do 1 godziny od wystąpienia zjawiska.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydania polecenia natychmiastowego wykonania usług objętych zamówieniem.
- Wykonawca odpowiada za odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289).
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 01.12.2017 r. – 30.04.2018 r.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają potencjał techniczny,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Kamil Brzęczek, Sebastian Kapuścik tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę (czyli formularz ofertowy) należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do dnia 27.11.2017 r. do godz. 10.00 na adres lub dostarczyć osobiście w postaci papierowej do sekretariatu Urzędu Miejskiego (II piętro), znajdującego się przy ulicy Pieloka 21 w Oleśnie .
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert jest: cena – 100% (maks. 100 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena:
Cena wyliczona w oparciu o następujący wzór.
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności:
- wynagrodzenie Wykonawcy za realizację umowy ulega obniżeniu w przypadku opóźnienia w przystąpieniu do wykonywania usługi:
- do 2 godzin po uzgodnionym czasie w wysokości 25% wynagrodzenia za dany dzień kalendarzowy;
- powyżej 2 godzin po uzgodnionym czasie w wysokości 50% wynagrodzenia za dany dzień kalendarzowy.
Załączniki:
1.1 formularz-ofertowy.doc (32,00KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna
Nr IX-III.271.08.17 Olesno, dnia 28.11.2017 r.
Protokół postępowania
- Wydział Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska ogłosił zapytanie ofertowe pn.: Utrzymanie czystości chodników na terenie miasta Olesna
(ul. Grunwaldzka, ul. Wronczyńska, ul.Wachowska)
- Warunki zapytania umieszczono na stronie internetowej http://bip.biuletyn.info.pl/
- Wartość szacunkowa zamówienia: 10.000,00 złotych
- Słownik CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania
- Termin składania ofert upłynął dnia 27.11.2017 r. o godz. 09.30, do tego dnia wpłynęła 1 oferta (w załączeniu):
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Cena ofertowa |
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe ADA, 46-300 Olesno, ul. Matejki 31 |
8.100,00 |
- Tryb zapytania ofertowego nie było prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro.
- Na podstawie jedynego kryterium - cena (100 %) zgodnie z przyjętymi zasadami opisanymi w warunkach zapytania ofertowego, do wykonania zadania została wybrana oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zatwierdził:
BURMISTRZ OLESNA
Sylwester Lewicki