Nabór na stanowisko ds. księgowości
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko ds. księgowości.docx (20,31KB)
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU.docx (12,68KB)
Burmistrz Olesna
ogłasza nabór na stanowisko:
ds. księgowości
- Adres jednostki.
Urząd Miejski
ul. Pieloka 21
46-300 OLESNO
2. Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
3. Wykształcenie: wykształcenie wyższe ekonomiczne
4. Główne obowiązki:
- prowadzenie księgowości budżetowej i gospodarki finansowej zasobów lokalowych Gminy Olesno,
- prowadzenie dokumentacji finansowo – księgowej oraz realizowanie świadczeń dodatkowych w tym zakresie wynikających z odrębnych przepisów prawnych wraz ze sprawozdawczością i zobowiązaniami podatkowymi,
- wystawianie faktur VAT i not obciążeniowych wynikających z rozrachunków z kontrahentami i najemcami,
- prowadzenie rejestru zakupu i rejestru sprzedaży Gminy Olesno na potrzeby podatku VAT,
- weryfikacja formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
- opracowywanie projektów budżetu Gminy w zakresie zasobów lokalowych,
- nadzór nad wykonaniem budżetu i wprowadzaniem koniecznych zmian w budżecie w zakresie zasobów lokalowych,
- wstępna rejestracja płatności w banku,
- opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Gminy w zakresie zasobów lokalowych,
- sporządzanie sprawozdań o poniesionych kosztach i uzyskanych przychodach z podziałem na poszczególne nieruchomości,
- wydawanie użytkownikom lokali zaświadczeń i poświadczeń dotyczących zajmowanych lokali,
- ewidencjonowanie wpłat wynikających z użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych, odprowadzanych na wydzielone konta bankowe, a obejmujących głównie:
- czynsze z tytułu najmu,
- opłaty za dostawę wody i odbiór ścieków,
- opłaty za dostawę energii cieplnej,
- opłaty za usuwanie nieczystości stałych,
- inne opłaty związane z przedmiotem umowy,
- dokonywanie zmiany opłat należnych, w przypadku dokonanych zmian cen przez dostawców,
- powiadamianie najemców w wymagalnym terminie o zmianach opłat czynszowych oraz stosowanie nowych opłat w przypadku ich zmian dokonywanych na podstawie odrębnych przepisów prawa lokalnego,
- naliczanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku utraty prawa do niego,
- prowadzenie ewidencji zadłużeń należności, jak również czynności windykacyjnych dotyczących wezwań do uregulowania należności i przekazywanie dokumentacji w tym zakresie do prowadzenia dalszych czynności windykacyjnych,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji należnych zaliczek na podatek VAT,
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku VAT i związanego w tym przekazywania danych w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego,
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie wydatków budżetowych Gminy,
- prowadzenie ewidencji wydatków inwestycyjnych, księgowe rozliczanie inwestycji,
- przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum,
- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych.
5. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe minimum 3-letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
6. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów:
- ustawa z 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawa 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wraz ze zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Oleśnie
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
19 stycznia 2018 r. do godz. 1200.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.
BURMISTRZ OLESNA
Sylwester Lewicki