Rozpoznanie cenowe na dostawę i montaż mebli
OBP-IX.271.01.2018 Olesno, 8 marca 2018 r.
Rozpoznanie cenowe na dostawę i montaż mebli
Urząd Miejski w Oleśnie zaprasza do składania ofert w rozpoznaniu cenowym na dostawę i montaż mebli w pomieszczeniach Oleskiej Biblioteki Publicznej w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Oleskiej Biblioteki Publicznej wraz z remontem instalacji elektrycznej”.
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy)
- Zamawiający:
Oleska Biblioteka Publiczna,
46-300 Olesno, ul. Ks. Brunona Aleksandra 5
Tel. (034) 358 20 30, tel. 517 703 900,
REGON: 001064522, NIP: 576-11-90-749
Poczta elektroniczna:
- 1. W imieniu której działa:
Gmina Olesno, reprezentowana przez Burmistrza Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
- Opis przedmiotu zamówienia:
- wykonanie projektu graficznego – koncepcji aranżacji, uwzględniającej meble istniejące, które nie podlegają wymianie oraz wyposażenia w nowe, określone orientacyjnie w ilościach i rodzajach przez zamawiającego (Załącznik nr 1, Załącznik nr 2),
- wykonanie, dostawę oraz montaż mebli w pomieszczeniach biblioteki (46-300 Olesno, ul. Ks. Brunona Aleksandra 5), wraz z kosztami związanymi z realizacją określonego wyżej przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami stawianymi przez zamawiającego
- 1.Zamawiający wymaga, aby sprzęt, materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadały wymagane przepisami stosowne atesty, świadectwa zgodności, świadectwa bezpieczeństwa stosowania zawarte w Polskich Normach. Artykuły dostarczane w ramach realizacji zadania muszą być bezwzględnie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, nie noszące znamion użytkowania.
- 2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczone meble na okres 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia (dostawy mebli) Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących gwarancji na dostarczone meble biurowe.
- 3.Całe wyposażenie musi być nowe i nie nosić śladów użytkowania.
- 4.Jeżeli gdziekolwiek w treści opracowania pojawiły się znaki towarowe, patenty, zdjęcia lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu, mają one charakter informacyjny, a Wykonawca ma możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych.
- 4.1.Za produkt równoważny przyjmuje się produkt kompatybilny, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do opisanego. Zastosowanie rozwiązania podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Oferowany produkt nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać wymaganej jakości, tj. w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, parametry techniczne, walory użytkowe oraz standard jakościowy mają być nie gorsze niż te, które zostały wskazane.
- 5.Podane wymiary są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dla mebli, dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/-5% (dla wymiarów całościowych, elementów wolnostojących nie będących ciągłą zabudową ścian czy wnęk). Odchylenia nie mogą pogarszać parametrów estetycznych i stopnia powiązania elementów wyposażenia z architekturą obiektu.
- 6.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w obiekcie, w miejscach, w których mają być zamontowane elementy wyposażenia, potwierdzić ostatecznie kolorystykę, itp. z zamawiającym oraz uwzględnić ewentualne konieczne korekty wymiarów mebli, wynikłe po dokonanych pomiarach kontrolnych z natury.
- 7.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu elementów wyposażenia w formie telefonicznej lub pocztą elektroniczną – z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione do pomieszczeń w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia dostawy. Meble i inne elementy wyposażenia muszą być wypoziomowane, połączone ze sobą, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. Podczas montażu mebli i innych elementów wyposażenia Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP.
- 8.Odbioru mebli i wyposażenia dokona przedstawiciel Zamawiającego, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. Dostarczone i zamontowane meble zostaną sprawdzone przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym.
- 9.Szczegółową specyfikację mebli i regałów zawiera Załącznik nr 2.
- 10.Zamawiający nie przewiduje zleceń robót dodatkowych – cenę należy skalkulować ryczałtowo za całość przedmiotu zamówienia.
- 11.Możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie, przed złożeniem oferty, po uprzednim kontakcie z panią Haliną Szklanny, nr tel. 517 703 900.
- 12.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu ,,Modernizacja biblioteki głównej w Oleśnie wraz z filią dla dzieci oraz zakup niezbędnego wyposażenia”, współfinansowanego ze srodków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.
- 13.Kody CPV:
39130000-2 – Meble biurowe
39150000-8 – Różne meble i wyposażenie
3.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. Wszystkie meble muszą być dostarczone i zamontowane w całości na miejscu przez wykonawcę na jego koszt.
4. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy.
5. Termin związania z ofertą - 30 dni.
6. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2018 w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, w Sekretariacie (pokój nr 112) lub pocztą na ww. adres, z dopiskiem „Oferta na dostawę i montaż mebli do Oleskiej Biblioteki Publicznej” lub przesłać e-mailem na adres
7. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informację o wyborze lub unieważnieniu postępowania wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli ofertę oraz umieści na swojej stronie internetowej.
8. Osoba do kontaktów:
- W sprawie procedury: Sebastian Kapuścik – podinspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 350 91 72 w godz. 730 – 1500.
- W sprawie przedmiotu zamówienia: Halina Szklanny – dyrektor Oleskiej Biblioteki Publicznej – nr Tel. 517 703 900
9. Załączniki:
Załącznik nr 2 - specyfikacja.doc (49,50KB)
Załącznik nr 1 - formularz cenowy.docx (13,88KB)
PROTOKOŁ Z PRZEPROWADZONEGO ROZEZNANIA RYNKU
1 |
Przedmiot zamówienia: Rozpoznanie cenowe na dostawę i montaż mebli w pomieszczeniach Oleskiej Biblioteki Publicznej
|
||||||
2 |
Zapytanie ofertowe zostało przekazane w dniu: __(nie dotyczy)_______ następującym Wykonawcom/oferty zebrano na stronach internetowych następujących Wykonawców*: |
||||||
L.p. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Forma, w jakiej zostało wysłane zapytanie, z podaniem adresu/adresu mailowego/nr faksu |
|||||
1 |
-
|
- |
|||||
2 |
- |
- |
|||||
3 |
- |
- |
|||||
3 |
Zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie BIP w dniu 9 marca 2018 r.
|
||||||
4 |
Termin składania ofert upłynął: 15 marca 2018 r.
|
||||||
5 |
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty:
|
||||||
L.p. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Inne kryteria (jeśli dotyczy) |
Łączna ocena ofert (punkty) – jeśli dotyczy |
|||
1 |
Z.P.H.U. STOL-GRIW Iwona Jainta
Ul. Piastowska 39b
46-380 Dobrodzień |
48 708,00 zł |
- |
95 pkt |
|||
2 |
Bener Michał Benka
Ul. Wileńska 59B/15
80-215 Gdańsk |
46 042,59 zł |
- |
100 pkt |
|||
3 |
Elmar Anna Karnas
Ul. 3-ego Maja 1/3
36-030 Błażowa |
67 567,00 zł |
- |
68 pkt |
|||
4 |
ALNAG Barbara Wróbel
Ul. Księcia Józefa 54a
30-206 Kraków |
62 853,00 zł |
- |
73 pkt |
|||
5 |
Biuro Inżynieryjne „DOT” Tomasz Dubiecki
Ul. Lubomira 29A
62-090 Mrowino |
49 200,00 zł |
- |
94 pkt |
|||
6 |
Fabryka Mebla Marta Krawczyk-Jasińska
Jurczyce 1
32-052 Radziszów |
55 185,18 zł |
- |
83 pkt |
|||
6 |
Nazwa wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę
|
Bener Michał Benka
Ul. Wileńska 59B/15
80-215 Gdańsk |
|||||
7 |
Zwracam się o: |
□ unieważnienie postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia publicznego i nie jest uzasadnione lub możliwe zwiększanie tej kwoty*, □ zatwierdzenie wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenie przedmiotowego zamówienia wykonawcy wskazanemu w pkt 6* □ zatwierdzenie zwiększenia kwoty na realizację zamówienia, do kwoty najkorzystniejszej oferty, tj. o ………. zł brutto*.
|
|||||
8 |
Załączniki do protokołu: |
|
Zatwierdził:
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki