Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności

Strona archiwalna

 

PDFWyniki naboru.pdf (382,09KB)
 

Burmistrz Olesna

ogłasza nabór na stanowisko

ds. ewidencji ludności

 

  1.  Adres jednostki.

Urząd Miejski

ul. Pieloka 21

46-300 OLESNO

 

2.  Liczba lub wymiar etatu:  1 etat

 

3.  Wykształcenie: wykształcenie wyższe

 

4.  Główne obowiązki:

  • obsługa aplikacji „Źródło” w Systemie Rejestrów Państwowych,
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją ludności w sprawach meldunkowych,
  • przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
  • udzielaniem informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji,
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością statystyczną.

     

    5. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe minimum 2-letni staż pracy,
  • obywatelstwo polskie,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

 

6. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów:
  • ustawa o ewidencji ludności,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

     

    7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wraz ze zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.

     

    * Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

     

    8.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

     

    Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie, ul. (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

     

    9.  Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:

     

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

     

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Oleśnie

    z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności

    Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

    7 maja 2018 r. do godz. 1200.

     

    Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

    Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.

     

     

    BURMISTRZ  OLESNA

    Sylwester Lewicki