Adaptacja pomieszczeń szkoły na oddział przedszkolny
Olesno, dnia 23.05.2018 r.
Nr VIII.271.01.2018
Adaptacja pomieszczeń szkoły na oddział przedszkolny
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: olesno.opo@gminy.pl, zamowienia@olesno.pl
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń szkoły na oddział przedszkolny.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności: Roboty rozbiórkowe, roboty związane z: ściankami działowymi i kanałami wentylacji grawitacyjnej, podkładami i posadzkami, tynkami i okładzinami wewnętrznymi, stolarką drzwiową, Roboty malarskie, Zewnętrzne elementy zagospodarowania terenu, Roboty elektryczne, Roboty sanitarne.
3. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.
4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 nr 1332).
6. Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 24 miesiące.
7. W trakcie realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów BHP i ppoż., a także zobowiązany jest do ciągłego utrzymania należytego porządku i stanu technicznego placu budowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt sukcesywnie usuwać wszelkie odpady oraz śmieci z placu budowy, przy przestrzeganiu przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów.
9. Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289).
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od momentu podpisania umowy.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
c)posiadają potencjał techniczny,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z kosztorysem ofertowym.
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Kamil Brzęczek tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do godz. 10.00 dnia 30.05.2018 r.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w wersji papierowej (na adres zamawiającego określony w § 1)
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Kryteriami oceny ofert jest: cena – 100% (maks. 100 pkt.)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
3. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena:
Cena wyliczona w oparciu o następujący wzór.
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
Załączniki:
1.2 dokumentacja projektowa.zip (1,20MB)
1.1 formularz.docx (17,48KB)
Kierownik Wydziału Edukacji
Janusz Wojczyszyn