Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości oświatowej
Strona archiwalna
Informacja o wynikach naboru na stanowisko ds. księgowości oświatowej.pdf (390,05KB)
Burmistrz Olesna
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
ds. księgowości oświatowej
- Adres jednostki.
Urząd Miejski
ul. Pieloka 21
46-300 OLESNO
2. Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
3. Wykształcenie: wykształcenie wyższe ekonomiczne
4. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- doświadczenie zawodowe minimum 3-letni staż pracy w księgowości, w tym 1 rok stażu pracy w księgowości budżetowej,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne.
5. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów:
- ustawa z 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawa 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe,
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
6. Główne obowiązki:
- prowadzenie obsługi ekonomiczno - administracyjnej i finansowo - księgowej publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Olesno, w tym:
- organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych,
- organizowanie sporządzania kalkulacji wynikowych kosztów realizowanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
- prowadzenie gospodarki finansowej publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Olesno, w tym:
- wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrona ich wartości,
- zapewnienie terminowego ścigania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- opracowywanie i przedłożenie do zatwierdzenia rocznego planu amortyzacji składników majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku,
- sprawowanie kontroli formalno-prawnej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe,
- kontrola dowodów księgowych i ich dekretacja potwierdzona własnoręcznym podpisem,
- organizacja i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzenie rozliczeń poinwentaryzacyjnych,
- organizacja i nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej techniką komputerową,
- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i finansowej ze szczególnym uwzględnieniem pełnej realizacji zadań/ wydatków określonych w przyjętym planie finansowym na dany rok budżetowy,
- sporządzanie bilansu, rachunków zysku i strat oraz informacji dodatkowej,
- prowadzenie ewidencji budżetu z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy,
- prowadzenie ewidencji wydatków rzeczowych z podziałem na placówki,
- zgodne prowadzenie konta analitycznego z syntetyką,
- odbiór faktur VAT, faktur korygujących oraz not korygujących,
- dekretowanie dowodów księgowych,
- wystawianie dowodów bankowych na operacje gotówkowe i bezgotówkowe,
- kontrola wewnętrzna majątku szkół i placówek oświatowych, gospodarki pieniężnej, dokumentów i ewidencji.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wraz ze zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych, (dostępne na www.bip.olesno.pl w zakładce: Nabór na wolne stanowiska pracy)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.bip.olesno.pl w zakładce: Nabór na wolne stanowiska pracy.
Oświadczenia i klauzula powinny być podpisane własnoręcznym podpisem.
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Oleśnie, (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, praca w terenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Oleśnie
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. księgowości oświatowej
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
9 listopada 2018 r. do godz. 1200.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Oleśnie po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych lub testu wiedzy i kompetencji z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://olesno.biuletyn.info.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Oleśnie.
BURMISTRZ OLESNA
Sylwester Lewicki
oświadczenie kandydata.pdf (33,19KB)
oświadczenie - przetwarzanie danych osobowych.pdf (25,43KB)
oświadczenie - klauzula informacyjna.pdf (63,49KB)
INFORMACJA
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Olesna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Oleśnie (46-300 Olesno) ul. Jana Pieloka 21, tel. 34 359 78 41-44.
- Burmistrz Olesna wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Oleśnie, z którym można się skontaktować pod adresem: 46-300 Olesno ul. Jana Pieloka 21, e-mail: .
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a, c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 rozporządzenia 2016/679), ich sprostowania (art. 16 rozporządzenia 2016/679), usunięcia (art. 17 rozporządzenia 2016/679) lub ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporządzenia 2016/679), prawo do przenoszenia danych (art. 20 rozporządzenia 2016/679), a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 rozporządzenia 2016/679). Realizacja przedmiotowych praw winna być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych.
- W zakresie przetwarzania danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.