Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Obywatel.IT
Olesno, dn. 11.12.2018 r.
Nr IX.IX.24.18
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Obywatel.IT”
Zapytanie ofertowe jest realizowane w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia w zapytaniu ofertowym jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych, w tym:
- wykonanie długopisów z logo projektu – 267 szt.(przyciskany długopis, wykonany z biodegradowalnego plastiku i kukurydzy oraz kartonu z recyklingu. Niebieski wkład.
Rozmiar: min. 1x14 cm),
- wykonanie notatników z logo projektu – 267 szt. (format min. A5, bez okładki, min. 30 kartek),
- wykonanie powerbanków o mocy min. 2600 mAh z latarką, z logo projektu – 267 szt.,
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z ,,Poradnikiem promocji projektu”, dostępnym na stronie internetowej https://www.obywatel-it.com/materialy-dydaktyczne.
- Urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Wszystkie dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostawy materiałów promocyjnych w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Oleśnie po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy.
- Kody CPV:
31158000-8 - Ładowarki
31158100-9 Ładowarki do baterii
79810000-5 Usługi drukowania
30192121-5 Długopisy kulkowe
22462000-6 Materiały reklamowe
III. Terminy realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 15 dni od dnia zawarcia umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach, w terminie do 19.12.2018 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2018 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteriami oceny ofert jest cena realizacji zamówienia – (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania Wykonawcy mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia i procedury: Sebastian Kapuścik –pok. nr 208 Urzędu Miejskiego w Oleśnie tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
X. Załączniki
formularz ofertowy.docx (790,57KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Spraw Europejskich
i Promocji Gminy
Małgorzata Pach
PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO ROZEZNANIA RYNKU
1 |
Przedmiot zamówienia: Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Obywatel.IT
|
|||||
2 |
Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w bip-ie w dniu 11.12.2018 r. |
|||||
L.p. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Forma, w jakiej zostało wysłane zapytanie: email, z podaniem adresu mailowego |
||||
1 |
nd |
|
||||
2 |
nd |
|
||||
3 |
nd |
|
||||
3 |
Termin składania ofert upłynął: 19.12.2018 r. |
|||||
4 |
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty: |
|||||
L.p. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena |
Inne kryteria (jeśli dotyczy) |
Łączna ocena ofert (punkty) – jeśli dotyczy |
||
1 |
PPHU LIR Elżbieta Zajet Biuro Reklamy 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2 |
17290,00 |
nd |
52,7 |
||
2 |
Agencja Reklamowa Czarne Magnolie Grupa Klaudia Oferta 31-231 Kraków, ul. Siewna 23/82 |
9036,44 |
nd |
100 |
||
3 |
Agencja Reklamowo – Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki 41-200 Sosnowiec, ul. Podjazdowa 2/31 |
12972,00 |
nd |
69,7 |
||
5 |
Nazwa wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę |
Agencja Reklamowa Czarne Magnolie Grupa Klaudia Oferta 31-231 Kraków, ul. Siewna 23/82 |
||||
6 |
Zwracam się o: |
zatwierdzenie wyboru oferty najkorzystniejszej i udzielenie przedmiotowego zamówienia wykonawcy wskazanemu w pkt 5* |
Kierownik Wydziału Spraw Europejskich
i Promocji Gminy
Małgorzata Pach