- Urząd Miejski w Oleśnie
- RAPORT O STANIE GMINY
RAPORT O STANIE GMINY
Raport o stanie Gminy Olesno za 2023 r.pdf (76,55MB)
Informacja o procedowaniu raportu o stanie gminy za 2023 rok
Zgodnie z art.28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020r. poz. 713) Burmistrz ma obowiązek do dnia 31 maja przedstawić radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie jego działalności w roku poprzednim. Raport o stanie Gminy Olesno za rok 2023 został przedstawiony na sesji Rady Miejskiej w Oleśnie w dniu 28 maja 2024 r. Raport ten będzie rozpatrywany na sesji, na której podejmowana będzie uchwała o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi tj. 25 czerwca 2024 r. W pierwszej kolejności będzie rozpatrywany raport o stanie gminy. Nad przedstawionym raportem zostanie przeprowadzona debata. W debacie nad nim mogą zabierać głos mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób (lista poparcia musi zawierać imię, nazwisko i podpis osoby popierającej mieszkańca). W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkiwania mieszkańca zamierzającego wziąć udział w debacie. W debacie głos zabierać mogą wyłącznie mieszkańcy gminy Olesno. Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma odbyć się debata nad przedstawionym raportem o stanie gminy.
Zgłoszenia mieszkańców będą przyjmowane w Urzędzie Miejskim w Oleśnie ul. Pieloka 21 w Biurze Rady pok. 116 w godzinach pracy urzędu.