Zakup i dostawa wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich
Olesno, dn. 05.06.2019 r.
Nr IX.08.19
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający prowadząc postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986) w formie zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na:
„Zakup i dostawa wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich”
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego wyposażenia opisanego w „załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia” i jego dostawa do Publicznej Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich, ul. Młyńska 8, 46-300 Borki Wielkie, w ramach projektu „Cieszy nas piłka!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG V-A Republika Czeska-Polska. Przekraczamy granice.
- Zadanie jest podzielone na trzy zadania częściowe:
Zadanie częściowe nr 1: Łóżka polowe rozkładane z materacem
Zadanie częściowe nr 2: Zegar sportowy do rozgrywek
Zadanie częściowe nr 3: Nagłośnienie na potrzeby przeprowadzenia turniejów
- Dzień dostawy należy uzgodnić z dyrektorem placówki – panią Anną Meryk – tel.34/359-60-27
- Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
- Kody CPV:
39522520-8 – Łóżka polowe
39254100-8 – Zegary
32342400-6 – Sprzęt nagłaśniający
III. Terminy realizacji zamówienia – najpóźniej do 26.06.2019 r.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach lub wysłać na adres mailowy Zamawiającego , w terminie do 11.06.2019 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2019 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert są:
cena realizacji zamówienia - (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia.
- Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy Faktury VAT i będzie realizowana przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
- Strony zgodnie postanawiają, że z tytułu nie wykonania lub nie należytego wykonania zamówienia będą naliczać kary umowne w następujących okolicznościach:
- W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 30% łącznej wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
- Za każdy dzień zwłoki lub każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5% wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania Wykonawcy mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Małgorzata Pach – kierownik Wydziału Spraw Europejskich i Promocji Gminy Urzędu Miejskiego w Oleśnie tel. 34 / 350 91 75
w sprawie procedury: Sebastian Kapuścik – podinspektor ds. zamówień publicznych, pok. nr 208 Urzędu Miejskiego w Oleśnie tel. 34 / 350 91 72 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
X. Załączniki
zapytanie ofertowe nr IX.08.2019 - wyposażenie.pdf (494,92KB)
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.docx (166,74KB)
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx (164,39KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Spraw Europejskich
i Promocji Gminy
Małgorzata Pach