Budżet Obywatelski – Plac Sprawnościowy przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie przy ul. Krasickiego 25
Olesno, dnia 03.06.2019 r.
Nr III.IX.05.2019
Budżet Obywatelski – Plac Sprawnościowy przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3
im. Powstańców Śląskich w Oleśnie przy ul. Krasickiego 25
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwanych dalej Dokumentacją Projektową) umożliwiające realizację pod klucz inwestycji polegającej na budowie Placu sprawnościowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie ul. I. Krasickiego 25 dz. nr 1451, zawierające wszystkie niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, uzgodnienia i decyzje,
- wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Placu sprawnościowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie zgodnie z Dokumentacją Projektową,
- pełnienie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z Dokumentacją Projektową.
- W skład Placu sprawnościowego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie wchodzi:
- Czworokąt wielofunkcyjny
- Drabinka pozioma
- Pomost z belką
- Tunel metalowy
- Trampolina
2.1. Plac sprawnościowy przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie powinien być wykonany z drzewa zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych i łączony z podłożem za pomocą kotw z fundamentem lub z metalu zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych. Wielkość terenu przeznaczonego pod plac sprawnościowy wynosi 6,8 * 21 m.
2.2. Przykładowy rysunek Placu sprawnościowego:
- Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie:
- 1.projektu budowlanego – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału,
- 2.kosztorysów inwestorskich dla całości prac – w ilości 1 kompletnego egzemplarza w formie papierowego oryginału,
- 3.przedmiarów robót dla całości prac – w ilości 1 kompletnego egzemplarza w formie papierowego oryginału,
- 4.specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału,
- 5.uzyskanie w przypadku konieczności wymaganych przepisami Prawa budowlanego i przepisami odrębnymi decyzji, opinii, uzgodnień, zezwoleń, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędnych ekspertyz, wypisów, wyrysów, uzgodnień, warunków przyłączeń, ocen, badań, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, niezbędnych do otrzymania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany inwestycji i udzielającej pozwolenia na budowę jeśli jest wymagana;
- 6.powyższą dokumentację projektową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) , w ilościach wskazanych w pkt. a-e oraz na nośniku elektronicznym (w formacie ogólnodostępnym – opracowania tekstowe w formacie *.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.ath.).
- 7.pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji oraz na etapie przetargu wyłaniającego wykonawcę.
- 8.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z:
a. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.),
b. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462),
c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), innymi obowiązującymi przepisami prawa.
- 9.Kosztorys winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389).
- 10.Proponowane rozwiązania techniczne muszą być zgodne z normami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie oraz przepisami prawnym i technicznymi. Rozwiązania techniczne powinny zapewnić racjonalnie niskie koszty budowy i eksploatacji obiektu, w tym obligatoryjne wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
- 11.Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami.
- 12.Mapa do celów projektowych po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający zaleca wizję lokalną.
- Minimalna gwarancja na plac sprawnościowy wynosi 24 miesiące. Wykonawca ma możliwość wydłużenia tej gwarancji uzyskując dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert §8.
- Kody CPV:
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
79431200-3 – Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
37535200-9 – Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 4 (słownie: cztery) miesiące od daty podpisania umowy. Po uzgodnieniu projektu będzie można przystąpić do prac budowlanych.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj.:
- projektanci, którzy posiadają wszystkie niezbędne uprawnienia do opracowania dokumentacji w przedmiotowym zakresie. Aby spełnić powyższy warunek projektant musi wykazać się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu zamówienia Tomasz Głogowski podinspektor ds. wodno-kanalizacyjnych, tel. 34 / 350 91 62 od 7:30 do 15:30.
- w sprawie procedury: podinspektor ds. zamówień publicznych Sebastian Kapuścik tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na plac sprawnościowy przy PSP nr 3 w Oleśnie” w siedzibie Zamawiającego – sekretariat (pok. 112) - w terminie do godz. 09.30 do dnia 24.06.2019 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 10.00 w dniu 24.06.2019 r.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert są: cena – 80% (maks. 80 pkt.)
Wydłużenie okresu gwarancji – 20% (maks. 20 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów wg wzoru:
Suma punktów = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 80 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 80% x 100
Kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wydłużenie okresu gwarancji będzie liczony od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego robót.
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedłużenia gwarancji dla każdego z elementów osobno. Wymaga się podania jednej wartości dla wszystkich elementów.W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem:
- Wydłużenie podstawowej gwarancji tj. 24 miesiące o dodatkowe 6 miesięcy -10 punktów
- Wydłużenie podstawowej gwarancji tj. 24 miesiące o dodatkowe 12 miesięcy -20 punktów
Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym wskaże okres krótszy niż 24 miesiące lub nie wpisze przedłużonego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące i pryzna 0 punktów za to kryterium.
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
Załączniki:
1.2. karta gwarancyjna.doc (48,50KB)
1.0. zapytanie ofertowe.pdf (569,55KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna
Nr III.IX.05.2019 Olesno, dn. 25 czerwca 2019 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr III.IX.05.2019 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Oleśnie w dniu 07.06.2019 r. dotyczące „Budżet Obywatelski – Plac Sprawnościowy przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie przy ul. Krasickiego 25”.
UZASADNIENIE
Postępowanie zostaje unieważnione gdyż nie została złożona żadna oferta.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki