Budżet Obywatelski – Miasteczko rowerowe z grami podwórkowymi przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie przy ul. Krasickiego 25
Olesno, dnia 03.06.2019 r.
Nr III.IX.06.2019
Budżet Obywatelski – Miasteczko rowerowe z grami podwórkowymi przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Powstańców Śląskich w Oleśnie przy ul. Krasickiego 25
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1986), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Na przedmiot zamówienia składa się miasteczko ruchu rowerowego ze strefą gier wykonanych z materiałów termoplastycznych.
- Wykonanie miasteczka ruchu rowerowego wraz z organizacją ruchu powinno umożliwiać wprowadzenie dzieci i młodzieży szkolnej w podstawy bezpiecznego zachowania się w ruchu drogowym. Ponadto kształcenie, zdobywanie doświadczenia i dobrych nawyków niezbędnych do bezpiecznego poruszania się po drogach, a także uprawnień do prowadzenia rowerów po drogach publicznych.
- Teren przeznaczony pod miasteczko ma wymiary 16*21 m i podłoże wykonane jest z kostki betonowej prostokątnej.
- Miasteczko rowerowe zawierać:
- kolor niebieski nawierzchni z ruchem dwukierunkowym oraz białym oznakowaniem poziomym,
- rondo, skrzyżowanie w kształcie litery X, skrzyżowanie w kształcie litery T, pasy dla pieszych
- oznakowanie pionowe w postaci znaków mobilnych mini na podstawach gumowych w ilości odpowiadających przepisom ruchu drogowego,
- 2 tablice informacyjne dotyczące zasad korzystania,
- minimalna ilość gier w miasteczku wynosi 6 szt.
- Przed nałożeniem materiału termoplastycznego wykonawca zobowiązany jest to przygotowania sobie podłoża pod miasteczko ruchu drogowego ze strefą gier.
- Zamawiający zaleca wizję lokalną.
- Minimalna gwarancja na miasteczko ruchu drogowego wynosi 24 miesiące. Gwarancja dot. nawierzchni to min. 6 miesięcy. Wykonawca może zwiększyć gwarancję na nawierzchnię deklarując w formularzu ofertowym liczbę miesięcy określonych w § 8 pkt. 3, gdzie Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów.
- Kody CPV:
37535200-9 – Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 3 (słownie: trzy) miesiące od daty podpisania umowy.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia.
1.Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu zamówienia Tomasz Głogowski podinspektor ds. wodno-kanalizacyjnych, tel. 34 / 350 91 62 od 7:30 do 15:30.
- w sprawie procedury: podinspektor ds. zamówień publicznych Sebastian Kapuścik tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na plac sprawnościowy przy PSP nr 3 w Oleśnie” w siedzibie Zamawiającego – sekretariat (pok. 112) - w terminie do godz. 10.30 do dnia 24.06.2019 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11.00 w dniu 24.06.2019 r.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert są: cena – 80% (maks. 80 pkt.)
gwarancja nawierzchni– 20% (maks. 20 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów wg wzoru: Suma punktów = Cena + Gwarancja.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 80 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 80% x 100
Kryterium Gwarancja nawierzchni będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Okres gwarancji będzie liczony od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego robót. W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem:
6 miesięcy - 0 punktów
12 miesięcy - 5 punktów
18 miesięcy - 10 punktów
24 miesiące - 15 punktów
30 miesięcy - 20 punktów
Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym wskaże okres krótszy niż 6 miesięcy, Zamawiający przyjmie minimalną gwarancję, tj. 6 miesięcy i pryzna 0 punktów za to kryterium.
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
Załączniki:
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna
Olesno, 12.06.2019 r.
Nr III.IX.06.2019
Zamawiający informuje, że modyfikacji ulega formularz ofertowy zapytania ofertowego. Zmodyfikowany formularz stanowi załącznik do niniejszej informacji.
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna