Materiały informacyjne i promocyjne - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Nr III.IX.07.2019 Olesno, dn. 27.06.2019 r.
Zapytanie ofertowe o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.), pn.:
„Materiały informacyjne i promocyjne - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”
- BENEFICJENT:
Gmina Olesno, reprezentowana przez Burmistrza Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zaprojektowania, wykonania oraz montażu materiałów informacyjnych i promocyjnych w zakresie:
- 1.Tablice informacyjne – 20 szt. tablic informacyjnych (w tym edukacyjne) widoczne z odległości ok. 10 m., niewymagające specjalistycznego sprzętu do montażu. Dopuszczalne połączenie śrubowe, zatrzaskowe lub montaż na zasadzie podwieszania np. na hakach, możliwość montażu kilku tablic na jednym stelażu. Wykonane z tworzywa sztucznego (typu PCV, DIBOND) odpornego na warunki atmosferyczne.
Podział tablic:
5 szt. – wymiary tablic 80x60cm na ścianie frontowej nad każdym wejściem
należy zamontować tablice o treści:
- Budynek biurowo-socjalny
- Magazyn na rzeczy używane
- Magazyn odpadów niebezpiecznych
- Punkt wymiany rzeczy używanych
- Magazyn Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego,
1 szt. – tablica przy wejściu/wjeździe na PSZOK ze schematem punktu i rozmieszczenia poszczególnych miejsc zbierania danych frakcji odpadów, wymiary tablic 80x60cm, na słupku metalowym
1 szt. – tablica przy zjeździe z drogi publicznej wskazująca lokalizację PSZOK, wymiary tablic min 16,5x75,0cm
1 szt. – Tablica z regulaminem PSZOK do umieszczenia w sąsiedztwie miejsc postojowych i rozładunkowych na powierzchni placu, wymiary tablicy 70x90cm,
3 szt. – analogiczna tablica z regulaminem PSZOK, ale w wersji pomniejszonej, do budynku biurowego (wymiary A3)
9 szt. – tablic z informacjami w zakresie edukacji ekologicznej, wymiary 80x60cm. Treść tablic w zakresie edukacji ekologicznej Zamawiający poda wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca zaprojektuje jednolitą szatę graficzną dla wszystkich tablic do zaakceptowania przez Zamawiającego.
- 2. Oznakowanie kontenerów i pojemników:
Oznakowania kontenerów, pojemników muszą być widoczne min. z odległości 2m. Tabliczki z wytrzymałego tworzywa sztucznego (typu płyta PCV), min. rozmiar A3, odporna na warunki atmosferyczne:
a) na słupku metalowym o wysokości min. 2,5 m:
- 1 szt. - Odpady wielkogabarytowe
- 1 szt. - Opony
- 1 szt. - Odpady zielone
- 1 szt. - Gruz
- 1 szt. – Odpady remontowo-budowlane
- 1 szt. – Papier i tektura
- 1 szt. - Szkło
- 1 szt. - Tworzywa sztuczne
- 1 szt. - Odpady wielomateriałowe
b) zamontowane na ścianie na wkrętach lub wkręcie hakowym nierdzewnym
- 1 szt. - Akumulatory
- 1 szt. - Baterie
- 1 szt. - Lampy fluorescencyjne
- 1 szt. - Przeterminowane leki
- 1 szt. - Strzykawki
- 1 szt. - Termometry rtęciowe
- 1 szt. - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice
- 1 szt. - Świetlówki
- 1 szt. - Żarówki
- 1 szt. - strzykawki
- 1 szt. - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- 3. Rękawiczki ochronne z nadrukiem: Drelichowe, ochronne z dedykowanym nadrukiem – 2000 par. Treść nadruku Zamawiający poda wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu projektów graficznych tablic informacyjnych, oznakowania kontenerów i pojemników oraz rękawiczek ochronnych, przed jej drukiem w celu wniesienia ewentualnych poprawek.
- Dzień dostawy i montażu należy uzgodnić z Zamawiającym.
- Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Kody CPV: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne
30195000-2 Tablice
18141000-9 Rękawice robocze
34928472-7 Oznakowanie
III. Składanie ofert:
- Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres do dnia 08.07.2019 r. do godz. 9:30, lub dostarczyć w formie pisemnej na adres: Gmina Olesno, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, z napisem na kopercie: „Materiały informacyjne i promocyjne - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 08.07.2019 r. o godzinie 10:00.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia najpóźniej do 30.09.2019 r.
- Miejsce realizacji:
Dostawa i montaż w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Świerczu, ul. Leśna
- Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert są:
cena realizacji zamówienia - (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
IX. Istotne dla stron postanowienia.
- Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy Faktury VAT i będzie realizowana przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
- Strony zgodnie postanawiają, że z tytułu nie wykonania lub nie należytego wykonania zamówienia będą naliczać kary umowne w następujących okolicznościach:
- W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 30% łącznej wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
- Za każdy dzień zwłoki lub każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5% wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
X. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania Wykonawcy mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie treści tablic informacyjnych: Ismena Machnik – podinspektor ds. gospodarki odpadam, tel. 34 / 350 91 78,
- w sprawie rozmieszczenia tablic: Łukasz Fil – inspektor ds. inwestycji, tel. 34 / 350 91 62,
- w sprawie procedury: Sebastian Kapuścik – podinspektor ds. zamówień publicznych, tel. 34 / 350 91 72.
XI. Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Urząd Miejski w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
XII. Załączniki
Zapytanie ofertowe - materiały informacyjne i promocyjne - PSZOK.pdf (317,55KB)
Załącznik nr 1 - formularz oferty.doc (43,00KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna