Zakup i dostawa różnego wyposażenia- Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Nr III.IX.11.2019 Olesno, dn. 19.07.2019 r.
Zapytanie ofertowe o wartości poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.), pn.:
„Zakup i dostawa różnego wyposażenia- Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”
- BENEFICJENT:
Gmina Olesno, reprezentowana przez Burmistrza Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnego wyposażenia do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Świerczu zgodnie z „Załącznikiem nr 2 – wykaz wyposażenia” i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Zadanie jest podzielone na części:
Zadanie częściowe nr 1 – Wyposażenie – meble biurowe
Zadanie częściowe nr 2 – Wyposażenie – sprzęt komputerowy
Zadanie częściowe nr 3 – Wyposażenie – AGD
Zadanie częściowe nr 4 – mobilna waga elektroniczna
Zadanie częściowe nr 5 – Klimatyzator
Zadanie częściowe nr 6 – Rampa samochodowa przenośna
Zadanie częściowe nr 7 – Rębak do gałęzi.
- Dzień dostawy i montażu należy uzgodnić z Zamawiającym.
- Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Kody CPV:
39100000-3 Meble
39130000-2 Meble biurowe
30232110-8 Drukarki laserowe
30213000-5 Komputery osobiste
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
38311000-8 Wagi elektroniczne i akcesoria
39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne
34326200-0 Podnośniki samochodowe
43312200-5 Rębarki
39290000-1 Wyposażenie różne
III. Składanie ofert:
- Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres do dnia 30.07.2019 r. do godz. 10:30, lub dostarczyć w formie pisemnej na adres: Gmina Olesno, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, z napisem na kopercie: „Zakup i dostawa wyposażenia różnego - PSZOK”.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30.07.2019 r. o godzinie 11:00.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: od 14.09.2019 r. do 30.09.2019 r.
- Miejsce realizacji:
Dostawa do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Świerczu, ul. Leśna
- Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert są:
cena realizacji zamówienia - (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
IX. Istotne dla stron postanowienia.
- Płatność dokonana będzie przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy Faktury VAT i będzie realizowana przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
- Strony zgodnie postanawiają, że z tytułu nie wykonania lub nie należytego wykonania zamówienia będą naliczać kary umowne w następujących okolicznościach:
- W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 30% łącznej wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
- Za każdy dzień zwłoki lub każdy dzień opóźnienia dostawy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5% wartości brutto oferty wyliczonej na podstawie formularza ofertowego;
X. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania Wykonawcy mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie rozmieszczenia wyposażenia:
Łukasz Fil – inspektor ds. inwestycji, tel. 34 / 350 91 62,
Ismena Machnik – podinspektor ds. gospodarki odpadam, tel. 34 / 350 91 78,
- w sprawie procedury: Sebastian Kapuścik – podinspektor ds. zamówień publicznych, tel. 34 / 350 91 72.
XI. Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Urząd Miejski w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
XII. Załączniki
- Zapytanie ofertowe - PSZOK.pdf (308,87KB)
- Załącznik nr 2 - wykaz wyposażenia.docx (118,48KB)
- Załącznik nr 1 - formularz oferty.doc (46,00KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna
Nr III.IX.11.2019 Olesno, dn. 31 lipca 2019 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający unieważnia zadania częściowe nr 1, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego nr III.IX.11.2019 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Oleśnie w dniu 19.07.2019 r. pn.: „Zakup i dostawa różnego wyposażenia – Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.
UZASADNIENIE
Zadania częściowe nr 1, 4, 5, 6 i 7 zostają unieważnione ponieważ nie została złożona żadna oferta.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki