Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania - cel publiczny - budowa wagi najazdowej wraz z instalacją pomiaru zdalnego odczytu w Świerczu

Olesno, dnia 20 września 2019 roku

 

 

Nr Z.III.6733.17.2019

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 61 § 3 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

że w dniu 19 września 2019 roku na wniosek Gminy Olesno, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na „budowie najazdowej wagi samochodowej wraz z instalacją pomiaru zdalnego odczytu”, przewidzianego do realizacji na działkach położonych w obrębie Świercze, oznaczonych geodezyjnie nr: 256/51, 260/51, 258/51, 259/51, k.m. 1.

Akta sprawy znajdują się do wglądu w Wydziale Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie (pok. 106); ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno.

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące projektowanej inwestycji należy wnosić na piśmie w ciągu 14 dni od daty publicznego ogłoszenia na wskazany powyżej adres.

Obwieszczenie wywieszono w dniu 24.09.2019 r.

 

                                                                                                            Z upoważnienia Burmistrza 

                                                                                                                   Zastępca Burmistrza 

                                                                                                                      Jerzy Chęciński

 

 

 

 

 

Do wiadomości:

  • Sołtys wsi Świercze

oraz poprzez umieszczenie na:

  • tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Oleśnie,
  •  Biuletynie Informacji Publicznej.

JK/KD