Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do przedszkoli w ramach projektu „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość”
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
27-09-2019
Termin składania ofert
08-10-2019
Numer ogłoszenia
1208703
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć pisemnie w zamkniętych kopertach w terminie do 08.10.2019 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@olesno.pl
2. Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2019 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zamowienia@olesno.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sebastian Kapuścik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
34 3509172
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zapytaniu ofertowym jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego zgodnego z załącznikiem nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia, w ramach projektu pn. „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszego postępowania ma być fabrycznie nowy i nieużywany.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: opolskie Powiat: oleski Miejscowość: Olesno
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn. „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zapytaniu ofertowym jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego zgodnego z załącznikiem nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia, w ramach projektu pn. „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszego postępowania ma być fabrycznie nowy i nieużywany.
3. Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
4. Zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość” o numerze umowy RPOP.09.01.03-16-0011/18-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 09 – Wysoka jakość edukacji, Działanie 09.01 - Rozwój edukacji, Poddziałanie 09.01.01 – Wsparcie edukacji przedszkolnej.
5. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ .
Kod CPV
30213100-6
Nazwa kodu CPV
Komputery przenośne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
38652100-1 – Projektory
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
42994230-1 - Laminatory
Harmonogram realizacji zamówienia
3 tygodnie od dnia podpisania umowy
Załączniki
- Załącznik nr 3 - projekt umowy
- Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
- Zapytanie ofertowe
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał techniczny
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
1. przesunięcia terminu wykonania usługi spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
2. zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteriami oceny ofert jest:
cena realizacji zamówienia - (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
Wykluczenia
Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w szczególności osoby biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA OLESNO
Adres
Jana Pieloka 21
46-300 Olesno
opolskie , oleski
Numer telefonu
343597842
Fax
949537283
NIP
5761562352
Tytuł projektu
Dobre przedszkole - lepsza przyszłość
Numer projektu
RPOP.09.01.03-16-0011/18-00
zapytanie ofertowe nr VIII-IX.04.2019.pdf (768,84KB)
Załącznik nr 3 - projekt umowy.doc (79,50KB)
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - części.docx (53,65KB)
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc (57,50KB)
Nr VIII-IX.04.2019 Olesno, dn. 01.10.2019 r.
Modyfikacja zapytania ofertowego
dot. „Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do przedszkoli w ramach projektu „Dobre przedszkole – lepsza przyszłość”
Dokonuje się modyfikacji zapytania ofertowego nr VIII-IX.04.2019 w zakresie dot. formularza ofertowego załączonego do niniejszego postępowania.
Zmodyfikowany formularz ofertowy zostaje załączony pod niniejszą modyfikację pn. „Załącznik nr 1 – formularz ofertowy po modyfikacji 01.10.2019”
Kierownik Wydziału Edukacji
Janusz Wojczyszyn
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy po modyfikacji 01.10.2019.doc (66,00KB)
Informacja o wybranym wykonawcy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wykonawca: 13p Sp. z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
Oferta wpłynęła 08.10.2019 r. o godz. 8:00
netto: 60.980,00 zł
kwota brutto: 75.005,40 zł
Pełna lista podmiotów
1. 13p Sp. z o.o.
Ul. Międzyleska 2-4
50-514 Wrocław
2. Wilanka sp. z o.o.
Ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa
3. ALPHA PRIME Dariusz Krzemiński
Ul. Kolista 22/10
54-152 Wrocław
4. CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka
Sp. z o.o.
Ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki