Wykonanie wiaty wraz z wewnętrznymi tablicami edukacyjnymi, obudową toalety przenośnej i koszami na śmieci przy zespole przyrodniczo-krajobrazowym „Pradolina i Źródliska Stobrawy”.
Olesno, dn.06.03.2020 r.
Nr IX.III.271.07.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający.
- Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. 34 3597842-44, fax. 34 3597283
REGON: 000525725, NIP: 5761562352
Poczta elektroniczna:
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiaty wraz z wewnętrznymi tablicami edukacyjnymi, obudową toalety przenośnej i koszami na śmieci przy zespole przyrodniczo-krajobrazowym „Pradolina i Źródliska Stobrawy”.
- Opis przedmiotu zamówienia: Altana o szerokości 6,0 m, długości 6,0m oraz wysokości 4,10m do kalenicy oraz 2,0m do okapu będzie obiektem wolnostojącym, usytuowanym na terenie zielonym, stanowiącym miejsce rekreacji dla dzieci oraz rodziców. Ławki drewniane o długości 1,95m i szerokości 0,60m oraz kosz na odpady z daszkiem, o wymiarach 0,4x0,4x1,14m będą dodatkowym wyposażeniem wiaty. Obok wiaty zostaną usytuowane tablice informacyjne o wymiarze 1,40x2,0m. Na działce zostanie także zamontowany stojak na rower o długości 1,50m oraz obudowa na toaletę przenośną z drewnianego ogrodzenia.
- Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 nr 1186).
- Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010).
- Zamówienie jest dofinansowane ze środków RPO WO 2014-2020 w ramach projektu RPOP.05.01.00-16-0002/18 Ochrona ekosystemów wodnych w województwie opolskim.
III. Terminy wykonywania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: cztery miesiące od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 17.03.2020 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem lub na adres poczty elektronicznej: zamowienia@olesno.pl
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2020 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert są: cena (80%)
gwarancja (20 %)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki przetargu z najwyższą liczbą punktów. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg. następującego wzoru.
Suma punktów = Cena + Gwarancja
CENA
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 80 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 80% x 100 ,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku
GWARANCJA:
Kryterium „Gwarancja” będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Okres gwarancji będzie liczony od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego robót.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w przedziałach czasowych określonych poniżej.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 48 miesięcy.
W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem.
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje na swojej stronie internetowej.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia i terminu wykonania.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Pan Tomasz Głogowski – Wydział Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pokój 106, tel. 034/ 3509161, w godz. 730-1500;
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
X. Załączniki
Tablica informacyjna.pdf (106,35KB)
Stojak na rowery.pdf (95,02KB)
Rys. 3 - Fundament.pdf (53,95KB)
Rys. 2 - Wiata,dach i przekrój.pdf (672,44KB)
Rys. 1 - Wiata,rzut.pdf (565,68KB)
PZD2.pdf (760,72KB)
Ogrodzenie panelowe.pdf (279,52KB)
Ławka parkowa.pdf (374,37KB)
Kosz na odpady.pdf (378,11KB)
Gmina Olesno -opis.pdf (141,68KB)
1.2 przedmiar robót.pdf (1,93MB)
1.1. formularz ofertowy.doc (42,00KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna
Olesno, dn. 03 kwietnia2020 r.
IX.III.271.07.2020
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr IX.III.271.07.2020 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Oleśnie w dniu 06.023.2020 r. dotyczące „Wykonania wiaty wraz z wewnętrznymi tablicami edukacyjnymi, przenośną toaleta i koszami na śmieci przy zespole przyrodniczo-krajobrazowym "Pradolina i Źródliska Stobrawy”.
UZASADNIENIE
Postępowanie zostaje unieważnione gdyż cena najniższej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki