Organizacja wyjazdu studyjnego na Węgry
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
12-03-2020
Termin składania ofert
24-03-2020
Numer ogłoszenia
1238418
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce: Siedziba Zamawiającego, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21 - sekretariat
Sposób składnia ofert:
Ofertę należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do godz. 09.00 dnia 24.03.2020 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w wersji papierowej na adres określony w punkcie powyżej.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zamowienia@olesno.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kamil Brzęczek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
34 359 7841
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja pięciodniowego wyjazdu studyjnego dla 16 osób, z miejscowości Olesno do miejscowości Zalakaros (Węgry) wraz z zapewnieniem 3 przejazdów lokalnych (ok. 50 km w ciągu dnia) oraz trzech obiadów.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: opolskie Powiat: oleski Miejscowość: Olesno
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest organizacja wyjazdu studyjnego do Zalakaros w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pięciodniowego wyjazdu studyjnego dla 16 osób, z miejscowości Olesno do miejscowości Zalakaros (Węgry) wraz z zapewnieniem 3 przejazdów lokalnych (ok. 50 km w ciągu dnia) oraz trzech obiadów.
2. Świadczenia zawarte w cenie: przejazd autokarem, opłaty drogowe i parkingowe, obsługa tłumacza polsko - węgierskiego, ubezpieczenie NNW uczestników, trzy obiady (wtorek, środa, czwartek) dla grupy ok. 25 osób na miejscu.
3. Wymagania dotyczące środka transportu: norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa, klimatyzacja, toaleta.
4. Wymagania dotyczące posiłków: restauracja w obrębie okręgu Zala. Gramatura minimalna posiłków: zupa – 350 ml, mięso / ryba – 200 g , surówka - 200 g , dodatki skrobiowe (np. ziemniaki, frytki, ryż) - 250 g, napój - 200 ml (np. sok, woda gazowana, niegazowana, kompot).
5. Dokładną ilość uczestników Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 2 tygodnie przez terminem wyjazdu.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Kod CPV
63500000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
11-15.05.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udowodni, że posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (należy wskazać nr wpisu w formularzu ofertowym).
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Dodatkowe warunki
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
1. przesunięcia terminu wykonania usługi spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
2. zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
3. zmiany ilości uczestników wyjazdu, przy czym zmiana nie może być wyższa/niższa niż 20 % pierwotnie zadeklarowanych uczestników,
4. innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
formularz ofertowy
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert jest cena – 100% (maks. 100 pkt.)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
3. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA OLESNO
Adres
Jana Pieloka 21
46-300 Olesno
opolskie , oleski
Numer telefonu
0048343597842
Fax
0048343597283
NIP
5761562352
Tytuł projektu
Ochrona ekosystemów wodnych w województwie opolskim
Numer projektu
RPOP.05.01.00-16-0002/18-00
zapytanie ofertowe.pdf (253,23KB)
1.1 formularz.docx (78,59KB)
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 13.03.2020 r.
Nr IX.IX.01.2020
Modyfikacja Treści Zapytania Ofertowego
Dotyczy postępowania pn.: „Organizacja wyjazdu studyjnego na Węgry”.
Zamawiający informuje o modyfikacji treści zapytania ofertowego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Jest
- Wymagania dotyczące środka transportu: norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa, klimatyzacja, toaleta.
Ma być
Wymagania dotyczące środka transportu: norma emisji spalin Euro 5 lub wyższa, klimatyzacja, toaleta. Zamawiający dopuszcza możliwość środka transportu bez toalety. Minimalna wymagana liczba miejsc – 25, z uwagi na lokalne wyjazdy.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki