Naprawa rozmytego fragmentu grobli w rezerwacie przyrody „Kamieniec”
Olesno, dnia 11.03.2020 r.
Nr IX.IX.02.2020
Naprawa rozmytego fragmentu grobli w rezerwacie przyrody „Kamieniec”
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olesno
ul. Gorzowskiej 74, 46 – 300 Olesno
w imieniu którego działa Gmina Olesno – na podstawie pełnomocnictwa
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 5761562352
Poczta elektroniczna:
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843) ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
Postępowanie o udzielenie zamówienia udzielane zgodnie z zasadą konkurencyjności, dla zamówienia o wartości przekraczającej 50 tys. zł netto zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest naprawa rozmytego fragmentu grobli w rezerwacie przyrody Kamieniec (położonym w granicach obszaru Natura 2000 Szumirad),
w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. - W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację projektową oraz roboty budowlane.
- Zamawiający zapewni nadzór inwestorski i przyrodniczy.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno -użytkowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
- Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 nr 1186).
- Zamówienia współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, działanie 05.01 - Ochrona różnorodności biologicznej.
Kod CPV zamówienia:
45000000-7 roboty budowlane
45 200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii
lądowej i wodnej.
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne, kontrolne.
71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii wodnej i lądowej.
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia: termin zakończenia 30.11.2020 r.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- posiadają potencjał techniczny,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Kamil Brzęczek tel. 34 / 350 91 72 od 8.00 – 15.00
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do godz. 09.00 dnia 01.04.2020 r.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w wersji papierowej na adres określony w punkcie 1.1.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert jest cena – 100% (maks. 100 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9.
Zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
- przesunięcia terminu wykonania zamówienia spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
- zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.
§ 10
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
- Płatność za zrealizowanie wycieczki nastąpi po wykonaniu zamówienia w terminie do 21 dni od dostarczenia faktury.
- Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie protokołu odbioru robót bez uwag.
§ 11.
Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy Urząd Miejski, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Załączniki:
ekspertyza - Kamieniec.pdf (2,93MB)
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki
Olesno, dn. 27.04.2020 r.
Nr IX.IX.02.2020
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego nr Nr IX.IX.02.2020 opublikowane w bazie konkurencyjności pn.: Naprawa rozmytego fragmentu grobli w rezerwacie przyrody „Kamieniec”.
UZASADNIENIE
Postępowanie zostaje unieważnione gdyż cena najniższej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Burmistrz Olesna
Sylwester Lewicki