Dostawę i montaż nagłośnienia Miejskiego Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. Wachowskiej 10 w Oleśnie
Olesno, dn. 15.06.2020 r.
Nr III-IX.14.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający prowadząc postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8
ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843) w formie zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na:
„Dostawę i montaż nagłośnienia Miejskiego Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. Wachowskiej 10 w Oleśnie”
I. Zamawiający.
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax. (034) 359 72 83
REGON: 000525725, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego systemu nagłośnienia na miejskim stadionie lekkoatletycznym przy ul. Wachowskiej 10 wraz z uproszczonym projektem.
- Projekt powinien zawierać opis, instrukcję obsługi systemu nagłośnienia, schemat instalacji, elementy wykorzystane w budowie systemu nagłośnienia oraz wizualizację roznoszenia się dźwięku na terenie stadionu lekkoatletycznego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Kolumna głośnikowa instalacyjna Community R.35-3896 – 4 szt.;
3.2. Kolumna głośnikowa instalacyjna Community R.15-COAX – 3 szt.;
3.3. Wzmacniacz mocy Crown DCI 4/1250ND – 1 szt.;
3.4. Mikser fonii Soundcraft Ui24R- wbudowany odtwarzacz USB – 1 szt.;
3.5. Mikrofon bezprzewodowy Sennheiser Ew100/G4 – 2 szt;
3.6. Skrzynia typu Case 10U wraz z szufladą – 1 sztuka;
3.7. Okablowanie całego systemu nagłośnienia – 1 komplet;
3.8. Montaż systemu nagłośnienia – 1 usługa;
3.9. Strojenie systemu nagłośnienia za pomocą profesjonalnego systemu pomiarowego - 1 usługa;
3.10. Szkolenie pracowników obsługujących system nagłośnieniowy - 1 usługa.
- Do podłączenia wzmacniacza z głośnikami należy przewidzieć 2 punkty oparte na złączu wielopinowym. Jeden punkt to miejsce w pomieszczeniu medyków znajdujące się pod trybuną główną budynku Zaplecza Piłkarskiego, a drugi punkt to wyznaczone miejsce na trybunie w jej centralnej części. Należy również przewidzieć możliwość rozbudowania systemu nagłośnienia w przyszłości.
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
- Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
- Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfikacją techniczną stadionu lekkoatletycznego. Wszystkie przewody do systemu nagłośnieniowego powinny być przeprowadzone w taki sposób aby nie uszkodzić elementów infrastruktury stadionu lekkoatletycznego oraz zaplecza sportowego ze względu na obowiązującą trwałość projektu.
- Kody CPV:
32342400-6 – Sprzęt nagłaśniający
48952000-6 – System nagłaśniający
51313000-9 – Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51110000-6 – Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
III. Termin realizacji zamówienia – dwa miesiące od daty podpisania umowy
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć elektronicznie drogą mailową na adres: w terminie do 22.06.2020 r. – pół godziny przed otwarciem
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.06.2020 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do oferty należy dołączyć proponowane rozmieszczenie systemu nagłośnienia stadionu lekkoatletycznego wraz z wizualizacją roznoszenia się dźwięku.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert jest:
cena realizacji zamówienia - (100% - maksymalnie 100 pkt)
Cena
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru, gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100,
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
W sprawie procedury: Sebastian Kapuścik tel. 34 / 350 91 72 od 7:30 – 15:30
W sprawie przedmiotu zamówienia: Tomasz Głogowski tel. 34 / 350 91 62 od 7:30 – 15:30
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego, w tym:
- Wykonawca gwarantuje, że urządzenia i materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia będą fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, fabrycznie zapakowane, bez oznak przechowywania, nieregenerowane.
- Oferowane materiały muszą posiadać aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne ewentualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
- Płatność za zrealizowanie zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia faktury.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub przyjęcia zlecenia w sprawie realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
X. Ochrona danych osobowych
- Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy Gmina Olesno, 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21, tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu:
- Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
XI. Załączniki
zapytanie ofertowe nr IX.14.2020.pdf (407,73KB)
Załacznik nr 1 - formularz ofertowy.docx (23,95KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna