Budżet Obywatelski – Doposażenie placu zabaw w nowe urządzenia przy ul. Kilińskiego
Olesno, dnia 11.08.2020 r.
Nr III.IX.18.2020
Budżet Obywatelski – Doposażenie placu zabaw w nowe urządzenia przy ul. Kilińskiego
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: ,
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest:
- 1.wykonanie robót budowlanych polegających na doposażeniu plac zabaw przy ul. Kilińskiego dz. Nr 3828 zgodnie z Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik nr 2, w zestaw wielofunkcyjny o wymiarach 3,3 x 5,6 x 6,9m służący do zabawy dla dzieci, składające się z:
- Wieża 4-kątna z dachem spadowym o wysokości podestu 1,2m - 1 szt.
- Wieża 4-kątna bez dachu o wysokości 0,6m podestu - 2 szt.
- Wieża 4-kątna bez dachu o wysokości podestu 1,2m - 1 szt.
- Wieża 4-kątna z dachem kopertowym o wysokości podestu 1,2m - 1 szt.
- Wieża 4-kątna bez dachu o wysokości podestu 0,9m - 2 szt.
- Rurka strażacka 1 szt.
- Drabinka pionowa o długości 0,6m - 2 szt.
- Pomost wiszący - 1 szt.
- Pomost stały - 1 szt.
- Zjeżdżalnia metalowa o długości 1,2m - 1 szt.
Elementy nośne zestawu powinny być wykonane z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo. Ślizgawki muszą być wykonane z laminatu i metalu zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176. Dachy, bariery ochronne wykonane z HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Trapy wykonane ze sklejki drewna liściastego, wodoodpornej, antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej są malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo.
Należy również wykonać wyrównanie istniejącej podsypki piaskowej i przesunięcia istniejącej huśtawki w inne miejsce na terenie tego placu zabaw.
- Zamawiający zaleca wizję lokalną.
- Minimalna gwarancja na plac sprawnościowy wynosi 24 miesiące. Wykonawca ma możliwość wydłużenia tej gwarancji uzyskując dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert §8.
- Kody CPV:
37535200-9 – Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 2 (słownie: dwa) miesiące od daty podpisania umowy. Po uzgodnieniu projektu będzie można przystąpić do prac budowlanych.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj.:
- wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w sprawie przedmiotu zamówienia Tomasz Głogowski podinspektor ds. wodno-kanalizacyjnych, tel. 34 / 350 91 62 od 7:30 do 15:30.
- w sprawie procedury: inspektor ds. promocji sportu i kultury - Sebastian Kapuścik tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na doposażenie placu zabaw przy ul. Kilińskiego” w siedzibie Zamawiającego – sekretariat (pok. 112) - w terminie do godz. 10.30 do dnia 19.08.2020 r.
- Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 11.00 w dniu 19.08.2020 r.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert są: cena – 80% (maks. 80 pkt.)
Wydłużenie okresu gwarancji – 20% (maks. 20 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów wg wzoru:
Suma punktów = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 80 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 80% x 100
Kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” będzie rozpatrywana na podstawie zadeklarowanego okresu, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wydłużenie okresu gwarancji będzie liczony od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego robót.
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedłużenia gwarancji dla każdego z elementów osobno. Wymaga się podania jednej wartości dla wszystkich elementów. W kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów, które będą przyznawane zgodnie z poniższym wykazem:
- Wydłużenie podstawowej gwarancji tj. 24 miesiące o dodatkowe 12 miesięcy -10 punktów
- Wydłużenie podstawowej gwarancji tj. 24 miesiące o dodatkowe 24 miesiące -20 punktów
Oferta Wykonawcy, który w formularzu ofertowym wskaże okres krótszy niż 24 miesiące lub nie wpisze przedłużonego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące i przyzna 0 punktów za to kryterium.
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
Załączniki:
- 1.3. karta gwarancyjna.doc (49,00KB)
- 1.2. Załącznik nr 2 - Projekt.pdf (11,79MB)
- 1.1. formularz.docx (18,46KB)
- 1.0. zapytanie ofertowe.pdf (525,33KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna