Doposażenie placu zabaw w nowe urządzenia przy ul. Kilińskiego w Oleśnie.
Olesno, dn.12.10.2020 r.
Nr IX.III.271.13.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający.
- Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. 34 3597842-44, fax. 34 3597283
REGON: 000525725, NIP: 5761562352
Poczta elektroniczna:
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w nowe urządzenia przy ul. Kilińskiego w Oleśnie.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Podstawowe parametry lamy to:
- wysokość masztu - 5 m,
- montaż lampy na fundamencie betonowym prefabrykowanym F150
- źródło światła - oprawa LED 20W
- strumień świetlny – min. 1700 LM
- barwa światła (biała chłodna): 5000-7000K
- warunki pracy:
temperatura -25°C ~ 45°C
wilgotność 10% ~ 95%
- trwałość źródeł światła: min. 10 000h
- stopień ochrony: IP 65
- czas ładowania akumulatorów:
lato 4h
zima 10h
- okres autonomii systemu: 2-3 dni
- Moc paneli min. 230W
- Pojemność akumulatora: min. 100Ah
- Sposób załączania lampy - czujnik zmierzchowy
Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio do gruntu poprzez wkopanie kompletnej lampy z gotowym prefabrykowanym fundamentem betonowym (F150).
Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.
W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej naprawy.
- Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 nr 1186).
- Wykonawca odpowiada za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010).
III. Terminy wykonywania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 20.10.2020 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem lub na adres poczty elektronicznej: zamowienia@olesno.pl
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2020 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1)
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Kryteriami oceny ofert są: cena (100%)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje na swojej stronie internetowej.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcy projekt umowy do akceptacji.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Pan Tomasz Głogowski – Wydział Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pokój 106, tel. 034/ 3509161, w godz. 730-1500;
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
X. Załączniki
1.1. formularz ofertowy.doc (38,00KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna