Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Olesno, dn.30.10.2020 r.
Nr IX.III.271.14.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający.
- Zamawiający - Gmina Olesno w imieniu, której działa:
Burmistrz Olesna
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. 34 3597842-44, fax. 34 3597283
REGON: 000525725, NIP: 5761562352
Poczta elektroniczna:
II. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, do Urzędu Miejskiego w Oleśnie, ul. Pieloka 21, w ramach projektu pn. „Ochrona ekosystemów wodnych w województwie opolskim”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020.
- Wszystkie urządzenia muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalnie nie gorsze od określonych w niniejszym zapytaniu oraz posiadać stosowne certyfikaty, świadectwa dopuszczenia oraz atesty.
- Minimalne wymagane parametry sprzętu są określone w poniższej tabeli.
- Sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
- Urządzenia i ich części muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz identyfikacja daty produkcji.
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej w języku polskim.
- Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i będzie realizował zamówienie z należytą starannością.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu odbioru. Załącznikiem do protokołu zdawczo – odbiorczego będą stosowne certyfikaty, świadectwa dopuszczenia i atesty, wydane Zamawiającemu.
- Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego na okres naprawy gwarancyjnej.
- W przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego
- Zamówienie jest dofinansowane ze środków RPO WO 2014-2020 w ramach projektu RPOP.05.01.00-16-0002/18 Ochrona ekosystemów wodnych w województwie opolskim.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Część pierwsza:
Komputer stacjonarny – 1 sztuka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monitor – 1 sztuka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laptop – 1 sztuka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pakiet Office – 2 sztuki |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Microsoft Office 2019 Home and Business (wersja elektroniczna), licencja dożywotnia, polska wersja językowa |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projektor - 1 sztuka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Część druga
Aparat fotograficzny – 1 sztuka |
||||||||||||
|
III. Termin wykonywania zamówienia.
Przewidywany termin realizacji zamówienia: sześć tygodni od dnia podpisania umowy.
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do 09.11.2020 r. w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) – pół godziny przed otwarciem lub na adres poczty elektronicznej: zamowienia@olesno.pl
- Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.11.2020 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia ofert mogą przystąpić wykonawcy, którzy w terminie określonym w pkt. IV złożą wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteriami oceny ofert są: cena (100%)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wyliczona według następującego wzoru
gdzie:
Cena = Cena minimalna/Cena badana x 100% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do jednego miejsca po przecinku
VII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje na swojej stronie internetowej.
- Protokół z rozstrzygnięcia zapytania zawiera: nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle Wykonawcy projekt umowy do akceptacji.
- Zamawiający informuje, że w treści projektu umowy znajdą się wszystkie istotne zapisy niniejszego zapytania ofertowego.
IX. Dodatkowe informacje.
- Pytania dotyczące niniejszego postępowania oferenci mogą składać w formie pisemnej (preferowana forma – droga elektroniczna) lub ustnej u Zamawiającego:
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia: Pan Agnieszka Szyszka – Wydział Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pokój 107, tel. 034/ 3509161, w godz. 730-1500;
b) w sprawie procedury: Kamil Brzęczek – inspektor ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Oleśnie pok. nr 208 tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 204 w godz. 730 – 1500.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
X. Załączniki
1.1. formularz ofertowy.doc (43,50KB)
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30 000 euro.
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna