Utrzymanie pionowego oznakowania drogowego oraz odnowienie oznakowania poziomego ulic na terenie miasta i gminy Olesno
Olesno, dnia 13.11.2020 r.
Nr IX.III.15.2020
Utrzymanie pionowego oznakowania drogowego oraz odnowienie oznakowania poziomego ulic na terenie miasta i gminy Olesno
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
1.1 Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 576-15-62-352
Poczta elektroniczna: zamowienia@olesno.pl olesno.opo@gminy.pl
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ jego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro.
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie pionowego oznakowania drogowego oraz odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta i gminy Olesno.
- Zakres robót:
- Oznakowanie pionowe
- remont znaków drogowych,
- regulacja znaków, prostowanie słupków,
- zdejmowanie oraz przymocowanie tablic znaków drogowych,
- miesięczny przegląd oznakowania na terenie miasta i gminy Olesno
- Oznakowanie poziome jezdni
- odnowienie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej oraz grubowarstwowej,
- Zakres robót został szczegółowo określony w przedmiarze robót będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
- Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020 nr 1333)
- Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 24 miesiące.
- W trakcie realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów BHP i ppoż., a także zobowiązany jest do ciągłego utrzymania należytego porządku i stanu technicznego placu budowy.
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają potencjał techniczny,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z kosztorysem ofertowym.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Kamil Brzęczek tel. 34 / 350 91 72 od 7.30 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę (czyli formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym) należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej w terminie do dnia 20.11.2020 r. do godz. 10.00.
- Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w wersji papierowej.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert jest: cena – 100% (maks. 100 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena:
Cena wyliczona w oparciu o następujący wzór.
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przystąpi do negocjacji warunków umowy.
- Zamawiający wymaga, aby w umowie znalazły się zapisy niniejszego zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania.
Załączniki:
ST remont oznakowania poziomego na terenie Olesna.pdf (48,07KB)
ST remont oznakowania pionowego na terenie Olesna.pdf (47,21KB)
Oznakowanie pionowe i poziome - przedmiar robót.pdf (193,63KB)
1.1 formularz-ofertowy.doc (35,00KB)
Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury,
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Krzysztof Dydyna