Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć z matematyki
Olesno, dnia 27.11.2020 r.
Nr IX.VIII.02.2020
§ 1.
Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
- Zamawiający - Gmina Olesno, w imieniu której działa:
Burmistrz Olesna,
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83
REGON: 151398600, NIP: 5761562352
Poczta elektroniczna:
§ 2.
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2019 poz. 1843) ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 30.000 euro.
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.jedn. Dz. U. z 2020 r. poz.1740).
§ 3.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zapytaniu ofertowym jest zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć z matematyki w ramach projektu RPOP.09.01.03-16-0007/20 pn. „Kraina wiedzy w przedszkolach Gminy Olesno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszego postępowania ma być fabrycznie nowy i nieużywany.
3. Cena oferty musi posiadać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.
4. Zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu „Kraina wiedzy w przedszkolach Gminy Olesno” o numerze umowy RPOP.09.01.03-16-0007/20 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 09 – Wysoka jakość edukacji, Działanie 09.01 – Rozwój edukacji, Poddziałanie 09.01.01- Wsparcie edukacji przedszkolnej
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Rodzaj |
Ilość |
Opis |
Ozobot – drewniane puzzle do nauki programowania |
11 zestawów (w zestawie 2 szt.) |
Puzzle doskonale urozmaicają naukę programowanie z robotem Ozobot. Zestaw pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Zawiera 96 funkcjonalnych puzzli z których można składać min.: linie proste, pętle zakręty, miejsca do zawracanie, pauzy. W skład zestawu wchodzą następujące puzzle: - 2 x start - 2 x koniec trasy - 4 x komend "jedź wolno" - 4 x komend "turbo" - 2 x komend "tornado / rotacja" - 4 x komend "pauza (3 sekundy)" - 6 x komend "jedź prosto" - 6 x komend "skręć w lewo" - 6 x komend "skręć w prawo" - 4 x komend "zawróć" - 24 x linia prosta - 14 x zakręt - 12 x skrzyżowanie typu T - 6 x skrzyżowanie typu X - 1 x instrukcja obsługi - 1 x karta z z piktogramami dla młodszych - pakiet lekcji - Edukacja Przedszkolna - część II - ponad 100 stron materiałów - karty pracy dla uczniów |
Robot blue bot do programowania |
11 zestawów (w zestawie 2 sztuki) |
Łatwa obsługa dotykowa za pomocą przycisków na grzbiecie lub sterowanie poprzez Bluetooth za pomocą tabletu lub PC. Przy pomocy tego robota dzieci w formie zabawy uczą się programowania. Z bezpłatnymi aplikacjami w systemie iOS i Android. Z możliwością ładowania. Nie wymaga użycia baterii. Materiał: tworzywo sztuczne. Wymiary: 10 x 13 x wys. 7 cm. Wiek: od 6 lat. Zawartość zestawu: Robot Blue Bot, Kabel USB, Instrukcja obsługi Specyfikacja techniczna: Minimalny wiek gracza: 6 lat , Minimalna liczba graczy: 1, Wymiary: 13 x 10 x 7 cm, Kompatybilność: iOS i Android, Win10, Mac OS, Wersja Bluetooth: min. Bluetooth 3.0 / 4.0, Materiał: tworzywo sztuczne , Typ gry: edukacyjna / logiczna |
Mysz do programowania z parkurem |
11 sztuk |
Początki programowania w formie zabawy. Zadanie polega na tym, żeby doprowadzić mysz do sera. Na kartach akcji są parkury o różnym stopniu skomplikowania. Budujemy parkur i z kart do programowania (polecenia dla myszy) układamy drogę myszy. Następnie programujemy mysz według tych poleceń, wciskając przyciski kierunkowe na plecach myszy i naciskamy start. Jeśli mysz zejdzie z drogi lub natrafi na przeszkodę, grupa musi rozwiązać problem i na nowo zaprogramować mysz. W ten sposób dzieci w szybki i łatwy sposób uczą się myślenia abstrakcyjnego i bez skomplikowanej techniki, całkiem przy okazji, tworzą swój pierwszy kod. W zestawie: - 1 mysz-robot - 10 kart akcji z obustronnym nadrukiem (22,8 x 15,8 cm) z 20 różnymi zadaniami - 30 kart do programowania (5 x 5 cm), 16 płyt do parkuru (12,5 x 12,5 cm) - 3 bramy - 40 przeszkód - 1 ser. Wiek: od 5 lat |
Karty do programowania, zestaw podłogowy |
11 zestawów |
Nauka podstaw programowania i współpracy, trening abstrakcyjnego myślenia, liczne warianty gry, różne stopnie trudności, nauka w ruchu, świetna zabawa. Zasady są proste: jedno dziecko jest robotem, a drugie programistą. Programista wydaje polecenie, które „robot” musi dokładnie wykonać. Trzeba go przeprowadzić po ułożonym parkurze z punktu startu do mety. Dzieci uczą się w ten sposób podstaw programowania, muszą ze sobą współpracować i są w ruchu. Dzieci zgodnie z koncepcją uczenia kinestetycznego uzyskują dostęp do tak trudnego tematu jak programowanie, a dzięki podstawowej zasadzie gry na wczesnym etapie rozwijają umiejętność abstrakcyjnego myślenia. Liczne warianty gry, które są opisane w instrukcji, pozwalają dowolnie zwiększać stopień trudności gry. Zawartość zestawu: - 20 kart do parkuru. - 20 kart z poleceniami z obustronnym nadrukiem - 10 kart zdarzeń
Specyfikacja techniczna: Minimalny wiek gracza: 5 lat, Minimalna liczba graczy: 2, Wymiary: 25,4 x 28,2 x 15,5 cm (karty do parkuru), Materiał: karton, tworzywo sztuczne, Typ gry: edukacyjna / logiczna
|
Kod CPV:
37520000-9 Zabawki
37524100-8 Gry edukacyjne
§ 4.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 23.12.2020 r.
§ 5.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- posiadają potencjał techniczny,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 6.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
- Wnioski, zawiadomienia, informacje dotyczące procedury zamawiający i wykonawcy przekazują na piśmie, faksem, drogą elektroniczną.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
Kamil Brzęczek tel. 34/350 91 72 od 730 – 15.30
§ 7
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy przesłać Zamawiającemu w formie elektronicznej lub wersji papierowej w terminie do godz. 12.00 dnia 04.12.2020 r.
- Adres, na który Wykonawca zobowiązany jest wysłać ofertę został określony w § 1.
§ 8.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Kryteriami oceny ofert jest: cena – 100% (maks. 100 pkt.)
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów za poszczególne zadanie częściowe.
- Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru:
Kryterium cena:
Cena wyliczona w oparciu o następujący wzór.
Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%
§ 9.
Załączniki
1.0 zapytanie-formularz.docx (51,41KB)
Kierownik Wydziału Edukacji
Janusz Wojczyszyn