Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

Ogłoszenie nr 773850-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
 

Gmina Olesna: Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, krajowy numer identyfikacyjny 52572500000000, ul. ul. Pieloka  21 , 46-300  Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3597841-44 w. 204, e-mail olesno.opo@gminy.pl, faks 343 597 283.
Adres strony internetowej (URL): www.olesno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://olesno.biuletyn.info.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://olesno.biuletyn.info.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
46-300 Olesno, ul. Pieloka 21


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna
Numer referencyjny: IX.271.24.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na części: Zadanie częściowe nr 1 – Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna, które obejmuje w szczególności: - utrzymanie zieleni, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy z trawników i skarp, - pielęgnacja, odmładzanie, formowanie i odchwaszczanie żywopłotów, - odmładzanie, pielęgnacja i formowanie krzewów, - odmładzanie drzew w tym formowanie drzew, obcinanie odrostów z pni drzew, - usuwanie wiatrołomów i złomów, - usuwanie suchych gałęzi z drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego (podnośnik-zwyżka). - wykaszanie poboczy przy ścieżkach rowerowych oraz przycinanie gałęzi, - utrzymanie czystości i wywóz śmieci z terenów objętych usługą. - naprawa i bieżąca konserwacja ławek na terenie miasta Olesna polegająca na uzupełnieniu brakujących listew drewnianych, malowaniu, demontażu zużytych i zdewastowanych ławek. Zadanie częściowe nr 2 - Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna obejmujące w szczególności: - zamiataniu chodników, ciągów pieszych, przejść dla pieszych, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych i parkingów, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów, - usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu chodników ciągów pieszych, przejść dla pieszych, parkingów w okresie zimowym, - utrzymaniu czystości na terenie przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - myciu przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - zamiatanie ulic w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi chodnika lub krawędzi jezdni, - opróżnianie koszy ulicznych łącznie z ich konserwacją i utrzymaniem ich czystości, - uzupełnianie brakujących wkładów koszy na śmieci, - odmulanie, czyszczenie z glonów i zanieczyszczeń stawu, ul. Siedmiu Źródeł, - Prowadzenie dyżuru w czasie imprez organizowanych na terenie Miasta Olesna. Zadanie częściowe nr 3 – Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno polegające w szczególności na koszeniu trawników, zgrabianiu liści z trawników, pielęgnacji, formowaniu, odmładzaniu i odchwaszczaniu żywopłotów i krzewów, zamiataniu ciągów pieszych, oczyszczaniu ich z trawy i chwastów, usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu ciągów pieszych w okresie zimowym. Przy każdej z w/w czynności należy uwzględnić koszt usługi wywozu i zagospodarowania zebranych nieczystości do instalacji komunalnej. - odpady ulegające biodegradacji - kod-20.02.01 - odpady zmieszane - kod-20.03.01 - odpady z czyszczenia ulic i placów - kod-20.03.03. Wykonawca odpowiedzialny jest za całodobowe utrzymanie czystości na terenie Olesna. W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do odśnieżania i zakończyć je w ciągu 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z zamawiającym. 3.2 Szczegółowy zakres prac związanych z poszczególnymi zadaniami częściowymi określa Załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.3.1 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3.3.2 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3 (słownie trzy). 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.5 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.6 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.7 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.8 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.9 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3.10 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.11 Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów do realizacji zamówienia publicznego zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych, kierowców samochodów itd. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniana na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
90918000-5
90620000-9
77300000-4
77310000-6
90610000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.04.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) Udowodni, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną kompleksową usługę polegającą na odpowiednio: Zadanie częściowe nr 1 Kompleksowym utrzymaniu zieleni miejskiej obejmującym w szczególności koszenie trawników, pielęgnacja, formowanie, odmładzanie żywopłotów, drzew, krzewów o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto. Zadanie częściowe nr 2 Kompleksowym utrzymaniu czystości miejskiej dróg, chodników, parkingów, ciągów pieszych, przystanków autobusowych o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto. Zadanie częściowe nr 3 Kompleksowym utrzymaniu zieleni miejskiej, a w szczególności: koszenie trawników, pielęgnacja, formowanie, odmładzanie żywopłotów, krzewów o wartości co najmniej 20.000 złotych brutto. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem innym niż w polskich złotych, Zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie złotego w oparciu o dane NBP z dnia wszczęcia postępowania. 2) Udowodni że dysponuje lub będzie dysponował: Zadanie częściowe nr 1- 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, z wykształceniem kierunkowym ogrodniczym, leśnym lub rolniczym, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej. Zadanie częściowe nr 2 - 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie kompleksowego utrzymywania czystości miejskiej. Zadanie częściowe nr 3 – 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, z wykształceniem kierunkowym ogrodniczym, leśnym lub rolniczym, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie pielęgnacji zieleni. 3) Udowodni że dysponuje lub będzie dysponował: Zadanie częściowe nr 1- Ciągnikiem ogrodniczym wraz z przyczepami (minimum 1 szt.), kosiarką ręczną (minimum 4 szt.), kosiarką samobieżną (minimum 1 szt.), kosą mechaniczną (minimum 4 szt.), sekatorem spalinowym do żywopłotów (minimum 3 szt.), piłą spalinową (pilarką) (minimum 3 szt.), rębarką do gałęzi o średnicy do 15 cm. (minimum 1 szt.), ręcznej dmuchawy do liści (minimum 3 szt.), pojazdu do wywozu odpadów na składowisko oraz do przewozu liści. (minimum 1 szt.) Zadanie częściowe nr 2 - Pługiem do ciągników ogrodniczych przednim, tylnim, dostosowanym do szerokości chodników i alejek na terenie miasta Olesna (minimum 2 szt.), pojazdy do wywozu odpadów na składowisko (minimum 1 szt.), samojezdna zamiatarka chodnikowa (minimum 1 szt.) Zadanie częściowe nr 3 – kosiarką samobieżną (minimum 1 szt.), kosą mechaniczną (minimum 1 szt.), sekatorem spalinowym do żywopłotów (minimum 1 szt.), ręcznej dmuchawy do liści (minimum 1 szt.), pojazdu do wywozu odpadów na składowisko oraz do przewozu liści. (minimum 1 szt.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący załącznik do siwz;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 4; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli w formularzu ofertowym Wykonawca oświadczy, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej, nie musi składać ww. oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określona w siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


 

Część nr: 1 Nazwa: Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- utrzymanie zieleni, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy z trawników i skarp, - pielęgnacja, odmładzanie, formowanie i odchwaszczanie żywopłotów, - odmładzanie, pielęgnacja i formowanie krzewów, - odmładzanie drzew w tym formowanie drzew, obcinanie odrostów z pni drzew, - usuwanie wiatrołomów i złomów, - usuwanie suchych gałęzi z drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego (podnośnik-zwyżka). - wykaszanie poboczy przy ścieżkach rowerowych oraz przycinanie gałęzi, - utrzymanie czystości i wywóz śmieci z terenów objętych usługą. - naprawa i bieżąca konserwacja ławek na terenie miasta Olesna polegająca na uzupełnieniu brakujących listew drewnianych, malowaniu, demontażu zużytych i zdewastowanych ławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 77300000-4, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2022
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2 Nazwa: Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- zamiataniu chodników, ciągów pieszych, przejść dla pieszych, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych i parkingów, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów, - usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu chodników ciągów pieszych, przejść dla pieszych, parkingów w okresie zimowym, - utrzymaniu czystości na terenie przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - myciu przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - zamiatanie ulic w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi chodnika lub krawędzi jezdni, - opróżnianie koszy ulicznych łącznie z ich konserwacją i utrzymaniem ich czystości, - uzupełnianie brakujących wkładów koszy na śmieci, - odmulanie, czyszczenie z glonów i zanieczyszczeń stawu, ul. Siedmiu Źródeł, - Prowadzenie dyżuru w czasie imprez organizowanych na terenie Miasta Olesna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90918000-5, 90610000-6, 90620000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2022
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 3 Nazwa: Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:koszenie trawników, zgrabianie liści z trawników, pielęgnacji, formowaniu, odmładzaniu i odchwaszczaniu żywopłotów i krzewów, zamiataniu ciągów pieszych, oczyszczaniu ich z trawy i chwastów, usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu ciągów pieszych w okresie zimowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90600000-3, 90610000-6, 90620000-9, 77300000-4, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2022
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

ZIPzalaczniki.zip (190,01KB)
PDFsiwz.pdf (491,81KB)
 

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

 

  Olesno, dn. 07.01.2021 r.

Protokół z otwarcia ofert

Dnia 07.01.2021 r. w siedzibie Zamawiającego (Mała Sala Narad – pok. 114 ) o godz. 10:00 odbyło się otwarcie ofert w przetargu pn.:

Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

Na otwarciu Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

Zadanie częściowe nr 1 Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie miasta Olesna:

237.000,00 zł (brutto)

Złożono 2 oferty (nazwa wykonawcy, cena, czas reakcji na zgłoszenie):

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena ofertowa

Czas reakcji na zgłoszenie (CR1 + CR2)

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

198.000,00

8 + 1

2

REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

al. Przyjaźni 9

45-573 Opole

199.900,00

8 + 1

 

Zadanie częściowe nr 2 Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie miasta Olesna:

280.000,00 zł (brutto)

 Złożono 2 oferty (nazwa wykonawcy, cena, czas reakcji na zgłoszenie):

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena ofertowa

Czas reakcji na zgłoszenie (CR1 + CR2)

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

240.000,00

8 + 1

2

REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

al. Przyjaźni 9

45-573 Opole

232.000,00

8 + 1

Zadanie częściowe nr 3 Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno:

42.500,00 zł (brutto)

 

Złożono 2 oferty (nazwa wykonawcy, cena, czas reakcji na zgłoszenie):

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena ofertowa

Czas reakcji na zgłoszenie (CR1 + CR2)

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

38.400,00

8 + 1

2

Remondis Opole, sp. z o.o.

Al. Przyjaźni 9

45-573 Opole

40.500,00

8 + 1

Ww. Wykonawca zaakceptował wymagane przez Zamawiającego: termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności.

 

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

 

Olesno, dn. 28.01.2021 r.

Nr IX.271.24.2020

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Zamawiający:

Gmina Olesno reprezentowana przez

Burmistrz Olesna,

46-300 Olesno, ul. Pieloka 21

tel. (034) 359 78 41-44, fax (034) 359 72 83

REGON: 000525725, NIP: 5761562352

Poczta elektroniczna:

 

Rodzaj zamówienia

Usługi

 

Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

 

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

 

Nazwa wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 - Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”

Zadanie częściowe  nr 2  - REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

Zadanie częściowe nr 3 - Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”

 

Uzasadnienie faktyczne

Wykonawca nie podlega wykluczeniu, złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu i uzyskał największą liczbę punktów

 

Uzasadnienie prawne

Art. 91 ust.1 w zw. z art. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty kierował się kryteriami:

- Cena (60%),

- Czas reakcji (40%),

 

 i udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów.

 

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert

Zadanie częściowe nr 1

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena

Czas reakcji

Suma

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

60

40

100

2

REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole

59,4

40

99,4

 

Zadanie częściowe nr 2

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena

Czas reakcji

Suma

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

58

40

98

2

REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole

60

40

100

 

Zadanie częściowe nr 3

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena

Czas reakcji

Suma

1

Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,

ul. Matejki 31, 46-300 Olesno

60

40

100

2

REMONDIS OPOLE sp. z o.o.

al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole

56,9

40

96,9

 

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki

 

Ogłoszenie nr 510426643-N-2021 z dnia 01.04.2021 r.

Gmina Olesna: Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 773850-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olesna, Krajowy numer identyfikacyjny 52572500000000, ul. ul. Pieloka  21, 46-300  Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3597841-44 w. 204, e-mail olesno.opo@gminy.pl, faks 343 597 283.
Adres strony internetowej (url): www.olesno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IX.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na części: Zadanie częściowe nr 1 – Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna, które obejmuje w szczególności: - utrzymanie zieleni, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy z trawników i skarp, - pielęgnacja, odmładzanie, formowanie i odchwaszczanie żywopłotów, - odmładzanie, pielęgnacja i formowanie krzewów, - odmładzanie drzew w tym formowanie drzew, obcinanie odrostów z pni drzew, - usuwanie wiatrołomów i złomów, - usuwanie suchych gałęzi z drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego (podnośnik-zwyżka). - wykaszanie poboczy przy ścieżkach rowerowych oraz przycinanie gałęzi, - utrzymanie czystości i wywóz śmieci z terenów objętych usługą. - naprawa i bieżąca konserwacja ławek na terenie miasta Olesna polegająca na uzupełnieniu brakujących listew drewnianych, malowaniu, demontażu zużytych i zdewastowanych ławek. Zadanie częściowe nr 2 - Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna obejmujące w szczególności: - zamiataniu chodników, ciągów pieszych, przejść dla pieszych, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych i parkingów, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów, - usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu chodników ciągów pieszych, przejść dla pieszych, parkingów w okresie zimowym, - utrzymaniu czystości na terenie przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - myciu przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna, - zamiatanie ulic w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi chodnika lub krawędzi jezdni, - opróżnianie koszy ulicznych łącznie z ich konserwacją i utrzymaniem ich czystości, - uzupełnianie brakujących wkładów koszy na śmieci, - odmulanie, czyszczenie z glonów i zanieczyszczeń stawu, ul. Siedmiu Źródeł, - Prowadzenie dyżuru w czasie imprez organizowanych na terenie Miasta Olesna. Zadanie częściowe nr 3 – Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno polegające w szczególności na koszeniu trawników, zgrabianiu liści z trawników, pielęgnacji, formowaniu, odmładzaniu i odchwaszczaniu żywopłotów i krzewów, zamiataniu ciągów pieszych, oczyszczaniu ich z trawy i chwastów, usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu ciągów pieszych w okresie zimowym. Przy każdej z w/w czynności należy uwzględnić koszt usługi wywozu i zagospodarowania zebranych nieczystości do instalacji komunalnej. - odpady ulegające biodegradacji - kod-20.02.01 - odpady zmieszane - kod-20.03.01 - odpady z czyszczenia ulic i placów - kod-20.03.03. Wykonawca odpowiedzialny jest za całodobowe utrzymanie czystości na terenie Olesna. W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do odśnieżania i zakończyć je w ciągu 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z zamawiającym. 3.2 Szczegółowy zakres prac związanych z poszczególnymi zadaniami częściowymi określa Załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.3.1 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3.3.2 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3 (słownie trzy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3

 

Dodatkowe kody CPV: 90918000-5, 90620000-9, 77300000-4, 77310000-6, 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,
Email wykonawcy: janiccy@inetria.pl
Adres pocztowy: ul. Matejki 31, 46-300 Olesno
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199900.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226650.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS OPOLE sp. z o.o.
Email wykonawcy: opole@remondis.pl
Adres pocztowy: al. Przyjaźni 9, 45-573 Opole
Kod pocztowy: 45-573
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39351.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roman Janicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ADA”,
Email wykonawcy: janiccy@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Matejki 31, 46-300 Olesno
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Burmistrz Olesna

Sylwester Lewicki